h.lecter
Legacy Member
Heel goede staat, wel gebruikt.
Alle 4 fans zijn er en werkend. Plexi in orde, alsook rubberen matje.
Geen lelijke krassen of mankementen.
Er ontbreken 2 of 3 afdekplaatjes achteraan en misschien een thubscrew.
Ik heb deze bijna nooit gebruikt omdat ik meer fan ben van stilte dan van Overclocking...
K'heb er een paar foto's van gemaakt. Vraag via PM.
Op te halen in Brussel. Opsturen zal moeilijk zijn aangezien het gewicht.
50€ meeneemprijs?
of doe een bod.
Mvg
Alle 4 fans zijn er en werkend. Plexi in orde, alsook rubberen matje.
Geen lelijke krassen of mankementen.
Er ontbreken 2 of 3 afdekplaatjes achteraan en misschien een thubscrew.
Ik heb deze bijna nooit gebruikt omdat ik meer fan ben van stilte dan van Overclocking...
K'heb er een paar foto's van gemaakt. Vraag via PM.
Op te halen in Brussel. Opsturen zal moeilijk zijn aangezien het gewicht.
50€ meeneemprijs?
of doe een bod.
Mvg