Archief - Antec 650W voeding, Phenom heatsinks, RAM, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Forceflow

Legacy Member
Alle spullen gaan weg wegens aankoop nieuwe machine. Alle componenten zijn een kleine 2 jaar in gebruik geweest, nooit overclockt of op iets anders dan standaard settings gedraaid. Ze vonden geen plaatsje meer in nieuwe systeem en gaan dus de deur uit :)


  • Antec Earthwatt 650 Watt voeding (EC-650), in originele verpakking. (link)
  • 2 x 512 Mb PC2 4200S Laptopgeheugen. Foto hier.
  • Stock Heatsink+Fan voor AMD Phenom II X4 940 en eentje voor de Phenom II X4 980. Nauwelijks gebruikt geweest omdat ik geen stock koeling gebruikt heb. Foto hier
  • Verkocht Zwarte Antec NSK 4000 II Case, inclusief 120 mm casefan. Foto hier en hier.
  • Verkocht MSI K9A2 Platinum Motherboard (link) - laatste BIOS succesvol geflasht, dus klaar voor zowel AM2+ als AM3 sockets.
    Foto: hier
  • Verkocht 2 x 2 Gb Patriot DDR2 800 Mhz RAM - Timings 4-4-4-12. Foto hier

Richtprijs heb ik niet echt, moet allemaal gewoon zo snel mogelijk de deur uit. De meeste dingen zijn 2 jaar oud en nog in goede staat, dus de helft van de (huidige) nieuwprijs is zo'n beetje het mikpunt. Apart verkopen is de bedoeling, maar een goeie prijs voor alles tesamen neem ik zeker in overweging!

Opsturen is mogelijk, maar afhalen in Leuven (ik woon op de ring) of Mechelen geniet sterk de voorkeur.

Bieden maar!

Forceflow

Legacy Member
Hungry® zei:
de Patriots aan 25 euro in Mechelen opgehaald.
Maak er 30 van en we hebben een deal. Nieuw betaalt ge voor 4 Gb DDR2 geheugen nog €50 (op tones.be toch).

En ohja, die latjes hebben uiteraard succesvol ne Memtest86+ doorstaan.

Hungry®

Legacy Member
bod blijft staan tot vanavond, is meer dan 50 percent wat jouw mikpunt was.
Anders zoek ik wel verder, of koop ik nieuw.

DavidH

Legacy Member
65 euro voor MB (met standaard kabels SATA, eSATA, Bracket) en RAM opgehaald.

Forceflow

Legacy Member
@Koekjesvreter: akkoord, check PM!
@DavidH: Klinkt goed - ik heb voor dat moederbord 1 eSata kabel en 2 SATA kabels - is dat voldoende? Verder zit daarbij nog de handleiding en de driver-cd's.

@Hungry: mijn voorkeur gaat dan uit naar mobo+RAM te verkopen aan DavidH - toch bedankt voor je bod!

DavidH

Legacy Member
Forceflow zei:
@DavidH: Klinkt goed - ik heb voor dat moederbord 1 eSata kabel en 2 SATA kabels - is dat voldoende? Verder zit daarbij nog de handleiding en de driver-cd's.

Sound ok! Heb je de bracket nog voor achteraan de case te plaatsen? (of hoe noem je dat metalen plaatje met uitsparingen voor de connectoren).
Laat maar weten indien ok voor afhandeling.

Forceflow

Legacy Member
Bracket heb ik nog, indeed - MOBO en RAM verkocht!

Wees er snel bij, beste bieders, het vliegt hier de deur uit :)

Forceflow

Legacy Member
*Bump1* : Nog steeds een puike voeding, wat heatsinks en RAM te koop!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan