SXe
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn AMD Sapphire HD 5770 Vapor-X. Reden van verkoop? Ik heb mezelf een AMD HD 6950 gekocht.
Deze is aangekocht in februari 2010 bij Alternate in Aartselaar. Deze heeft dus nog 7 maanden garantie.
Deze heeft altijd zeer licht overclocked gedraaid. Standaard loopt deze op 860 MHz, hier liep hij altijd perfect op 885 MHz. De temperatuur is nog nooit boven de 60° uitgekomen bij mij.
Doos en toebehoren zijn allemaal nog aanwezig.
http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=643&pid=305&psn=&lid=1&leg=0
AFHALING GENIET DE VOORKEUR
Start:
€ 50
Meeneem:
€ 80
AFSLUITDATUM: Maandag 8/8/'11 om 8 uur 's avonds.
Als er nog vragen zijn, stel ze me gerust.
Deze is aangekocht in februari 2010 bij Alternate in Aartselaar. Deze heeft dus nog 7 maanden garantie.
Deze heeft altijd zeer licht overclocked gedraaid. Standaard loopt deze op 860 MHz, hier liep hij altijd perfect op 885 MHz. De temperatuur is nog nooit boven de 60° uitgekomen bij mij.
Doos en toebehoren zijn allemaal nog aanwezig.
http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=643&pid=305&psn=&lid=1&leg=0
AFHALING GENIET DE VOORKEUR
Start:
€ 50
Meeneem:
€ 80
AFSLUITDATUM: Maandag 8/8/'11 om 8 uur 's avonds.
Als er nog vragen zijn, stel ze me gerust.