Archief - Amd A8 5600K + Asus F2A85-M LE (µAtx)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
hier gekocht om als test pc te dienen, maar ondertussen hier en beter hardware gevonden ;-)

Nu dit is een APU, met op de cpu een Radeon HD7560 Dus kan nog steeds als lichte gamepc gebruikt worden.
Deze doet zelf Battlefield 4 @ Medium settings (zie filmkes op youtube! van verschillende games Far Cry 4 Low)

Doe een bod! dit liefst in één geheel...
kan eventueel met geheugen bij 6 of 8gb ddr3

MEENEEMPRIJS: €100! voor BEIDE (kan dit gratis tot bij jou brengen, kanten GENT)

AMD A8-5600K + stock cooler (nieuwprijs: +/- €100)

  • Black Edition
  • Socket FM2
  • Quad Core
  • Klokfrequentie 3,6GHz
  • Maximale turbo klokfrequentie 3,9GHz
  • Geheugen Specificatie PC3-14900 (DDR3-1866)
  • Bus snelheid 100MHz
  • Procestechnologie 32 nm
  • Thermal Design Power 100W
  • Gpu Radeon HD7560D
  • Nominale snelheid videochip 760MHz
  • CPU Cache Level 1 4x 16KB, 2x 64KB
  • CPU Cache Level 2 2x 2MB
  • Threads 4x
  • Virtualisatie Ja
  • Virtualisatie type AMD-V
  • CPU Multiplier Unlimited
  • CPU stepping A1
  • CPU Instructieset M64T, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4, SSE4.1, SSE4.2, SSSE3, x86-64, XD
    19-113-281-TS.jpg


Asus F2A85-M LE (tweakers: geen actuele prijs, nieuwprijs was +/- €85 )


  • Socket FM2
  • Form Factor Micro-ATX (µATX)
  • BIOS of UEFI UEFI
  • Dual of Single BIOS/UEFI Single
  • Moederbordchipset AMD A85X
  • Geheugentype (moederbord) 2x DDR3
  • Maximum geheugengrootte 32GB
  • Hardeschijf bus (intern) 7x SATA-600
  • Raid-modi 0, 1, 1E, 5, 10, JBOD
  • Card Interface (moederbord) PCI, PCI-e 2.0 x1, 2x PCI-e 2.0 x16
  • Aantal PCI-e x16 slots 2
  • Link Interface ATi Crossfire
  • Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps
  • Bluetooth aanwezig Nee
  • Verbinding (USB/FW) eSATA, 10x USB 2.0, 4x USB 3.0
  • Video uit D-Sub (VGA), DVI-D, HDMI
  • Verbinding (overige) PS/2
  • Audio kanalen 6 (5.1)
  • Audio uitgangen Analoog (3,5mm), Digitaal Optisch (S/PDIF)
  • Website: Moederbord | F2A85-M LE | ASUS België

    fm.jpg

XYRIS

Legacy Member
Up!

Bieden toegestaan!

€85! en ik breng het u morgen!

tracee rondom geraardsbergen - gent - sint niklaas - gent - kortrijk

Zymp

Legacy Member
Voorlopig helaas niet meer nodig. Jammer want uw setupje had wel een goede prijs! ;)
(free up)

XYRIS

Legacy Member
Zymp zei:
Voorlopig helaas niet meer nodig. Jammer want uw setupje had wel een goede prijs! ;)
(free up)

geen probleem.

Gisteren een mirakel! bovenste PCI-E slot werkt! (onderste test ik nog eens als mobo uit case is want
met een micro atx zit dat 2de slot helemaal bijna tegen de bodem en kan ik de graka niet insteken)

Testte die gisteren eens met een graka...

Benjy

Legacy Member
Mijn pc is defect gegaan en zoek een intern systeem voor in men kast
Moederbord is Dual Channel Memory Architecture, dus liefst met 2 gelijke geheugen latten, dus met 8GB ram als dit mogelijk is
Mijn bod is 140 € met 8GB

Onderste PCI-E slot hoeft voor mij niet getest te worden
Er is een kiala punt in Eeklo brantano

XYRIS

Legacy Member
Benjy zei:
Mijn pc is defect gegaan en zoek een intern systeem voor in men kast
Moederbord is Dual Channel Memory Architecture, dus liefst met 2 gelijke geheugen latten, dus met 8GB ram als dit mogelijk is
Mijn bod is 140 € met 8GB

Onderste PCI-E slot hoeft voor mij niet getest te worden
Er is een kiala punt in Eeklo brantano

€150 inclu kiala deal?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan