Archief - Allerlei ouder materiaal te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thieu87

Legacy Member
1) Nikon Coolpix 8700 (defect) €10

2) VGA cards €1 / stuk
a. Geforce 3 Ti200 Verkocht aan XYRIS
b. Geforce 4 MX 440
c. Geforce 2 MX400
d. Radeon 7500LE Verkocht aan XYRIS
e. Geforce 4MX440
f. Riva TNT2
g Geforce 2 MX400

3) Belkin Wireless G Desktop Network Card (F5d7000df) €5

4) Belkin USB 2.0 2port cardbus (F5U222) €2

5) 2x Cisco 878 Router + adapter €20 (voor de twee)

6) Laptop keyboard Lenovo T61 Qwerty €1

7) Motherboards
a. Micro Star 9138E, Socket 478, SDRAM/DDR €3
b. Asus P5S800-VM/S, LGA775, DDR800 €5 Verkocht aan XYRIS
c. Abit KD7, Socket A, DDR400 €1
d. AsRock Conroe 865GV, LGA775, DDR400 €4 Verkocht aan XYRIS
e. Asus A7V400-MX, Socket A, DDR700 €1
f. Gigabyte GA-7VAX, Socket A, DDR400 €1
g. Abit AN7, Socket A, DDR400 €1 Verkocht aan XYRIS
h. DFI NF4 Infinity Socket 939, DDR400 €3
i. Gigabyte P4 Titan 533, Socket 478, DDR400 €3
j. MicroStar MS9147C, Socket 478, SDRAM/DDR €1
k. ECS L7VMM3, CPU integrated, DDR400 €2

8) Oude Medion Digitale camera (werkt nog) €5


Prijzen zijn min. prijzen en staan overal bij vermeld, of totaalpakket: min. €30 min. €15, meeneem €45 meeneem €30 (prijzen totaalpakket opgeteld = €75)
Uiteraard verkoop ik liefst alles in één keer of zo veel mogelijk tegelijk.
Verzenden zie ik niet echt zitten aangezien het samen een redelijk volumineuze hoop is, en apart kost verzending meer dan het artikel zelf.

Thieu87

Legacy Member
Geen idee meer... Is meer dan een jaar geleden dat ik die nog uit de doos gehad heb...
Ik dacht iets met de herkenning van de CF card en als ik me niet,vergis heb ik toen zelfs even gekeken of het op te lossen was maar heb toen niets gevonden :-)

Ghosty.be

Legacy Member
ok interesse, kga even overleggen met een vriend die ergens in de buurt van Lier woont of hij dat eens kan komen ophalen ... Kan je in PM al adres + gsm geven?

Thieu87

Legacy Member
Niemand interesse in de rest? Ook niet voor een bod onder min mss?

Thieu87

Legacy Member
Up 2
Indien niemand interesse moet het maar naar containerpark... Staat in de weg...

Fit

Legacy Member
2) VGA cards €1 / stuk
a. Geforce 3 Ti200
b. Geforce 4 MX 440
c. Geforce 2 MX400
d. Radeon 7500LE
e. Geforce 4MX440
f. Riva TNT2
g Geforce 2 MX400

Zit hier toevallig een PCI-versie (geen PCI Express!) bij?

Thanks

XYRIS

Legacy Member
Kunnen wij afspreken in Dendermonde? Of werk je toevallig in die richting?

Thieu87

Legacy Member
Ik werk in Antwerpen, maar mijn vriendin werkt in St Niklaas... Mss is dat al een optie? Anders kunnen we eventueel wel iets regelen...
Nog interesse?

XYRIS

Legacy Member
2) VGA cards €1 / stuk

a. Geforce 3 Ti200
d. Radeon 7500LE


7) Motherboards

b. Asus P5S800-VM/S, LGA775, DDR800 €5
d. AsRock Conroe 865GV, LGA775, DDR400 €4
g. Abit AN7, Socket A, DDR400 €1

Alles werkt?


Zoja, €12 inclu 4€ BPOST zending (8exclu)

Thieu87

Legacy Member
XYRIS zei:
2) VGA cards €1 / stuk

a. Geforce 3 Ti200
d. Radeon 7500LE


7) Motherboards

b. Asus P5S800-VM/S, LGA775, DDR800 €5
d. AsRock Conroe 865GV, LGA775, DDR400 €4
g. Abit AN7, Socket A, DDR400 €1

Alles werkt?


Zoja, €12 inclu 4€ BPOST zending (8exclu)

Werking is niet meer getest het laatste jaar, vorig jaar werkte alles :-)
Genoteerd. Ik PM.

Thieu87

Legacy Member
Fit zei:
2) VGA cards €1 / stuk
a. Geforce 3 Ti200
b. Geforce 4 MX 440
c. Geforce 2 MX400
d. Radeon 7500LE
e. Geforce 4MX440
f. Riva TNT2
g Geforce 2 MX400

Zit hier toevallig een PCI-versie (geen PCI Express!) bij?

Thanks

Sorry voor de late reactie, is allemaal AGP.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan