Archief - Allerlei onderdelen verkoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aceke

Legacy Member
na eens goed opgeruimt te hebben verkoop ik volgende onderdelen:

mini pc met specs:
intel D201GLY2 mainbord met atom 220
250gig hd (sata)
plextor dvd brander (px-755SA, sata, nooit mee gebrand enkel gelezen)
linksys pci wlan 300N

3x WD caviar se16 250GB sata HD
3x samsung HD321kj 320GB 7200 HD (nieuw uit media spelers gehaald)
1x WD raptop 36GB

intel P4 2.8GHZ / 512 / 800
sl6wj costa rica

geheugen:

4x sd ram, grootte weet ik niet 1 is 256 op de 3 ander staan geen gegevens hierover

3x ddr 400, 2x 512mb, 1x 256mb

1x 1gb ddr2 667mhz

dvd duplicator
hiermee kan je dvd's zonder tussenkomst van pc copieren
de module is 1 naar 4, de case is maar voor 3 dvd branders dus je kan 1 naar 2 branden of 1 naar 3 als je eerst op hd zou branden (geen hd aanwezig)
deze heeft ook de functie om bit per bit te copieren zodat je een game cd zou kunnen copieren met alle gegevens (nooit getest)
zijn amper dvd's of cd's mee gebrand
er zitten 3 branders in


laserprinter ibm collorjet 8 met heel veel extra toners, extra onderdelen voor 2printers te maken, extra papierlade


printer en duplicator worden niet verzonden omwille van gewicht
eventueel wel langsbrengen
de rest via kiala

geen belachelijke boden

davincy

Legacy Member
35€ incl voor

plextor dvd brander (px-755SA, sata, nooit mee gebrand enkel gelezen)

4x sd ram, grootte weet ik niet 1 is 256 op de 3 ander staan geen gegevens hierover

3x ddr 400, 2x 512mb, 1x 256mb

1x ddr2 667mhz (hoeveel GB?)

aceke

Legacy Member
davincy zei:
35€ incl voor

plextor dvd brander (px-755SA, sata, nooit mee gebrand enkel gelezen)

4x sd ram, grootte weet ik niet 1 is 256 op de 3 ander staan geen gegevens hierover

3x ddr 400, 2x 512mb, 1x 256mb

1x ddr2 667mhz (hoeveel GB?)

brander zit in de pc he, dus die wordt in zijn geheel verkocht

davincy

Legacy Member
Ok dacht omdat er stond onderdelen dat je het ook apart ging verkopen.
Hoeveel GB is het DDR2 latje?

davincy

Legacy Member
17,50€ incl voor

4x sd ram, grootte weet ik niet 1 is 256 op de 3 ander staan geen gegevens hierover

3x ddr 400, 2x 512mb, 1x 256mb

1x 1gb ddr2 667mhz

aceke

Legacy Member
davincy zei:
17,50€ incl voor

4x sd ram, grootte weet ik niet 1 is 256 op de 3 ander staan geen gegevens hierover

3x ddr 400, 2x 512mb, 1x 256mb

1x 1gb ddr2 667mhz

sorry kiala kost mij 4 €
voor 13€ hou ik ze wel bij

$woop

Legacy Member
3x WD caviar se16 250GB sata HD
3x ddr 400, 2x 512mb, 1x 256mb
1x 1gb ddr2 667mhz

Wil je nog 40 euro geven, afgehaald.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan