Archief - Allerlei: Geheugen, Fans ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bottie

Legacy Member
Kingston 512Mb DDR2 SODIMM
- Type: KVR533D2S4/512
- Nieuw in gesloten verpakking

Kingston 512Mb DDR2 DIMM VERKOCHT
- Type: KVR667D2N5/512
- Gebruik, maar perfect

3 stuks Zalman 120mm fan VERKOCHT
- Type: ZM-F3
- Nieuw in gesloten verpakking
- info: klik hier

6 stuks Intel Pro-Wireless
- Type: WM3945AGM2WB
- 3945ABG Connection
- info: klik hier

2 stuks ICIDU externe kaartlezer USB
- Type: SI707101
- Nieuw in gesloten verpakking
- info: klik hier

2 stuks Apacer Interne kaartlezer
- Type AE161
- Nieuw in gesloten verpakking
- Kleur: wit
- info: klik hier

Zalman Heatpipe HDD Cooler
- Type: ZM-2HC2
- Nieuw in gesloten verpakking
- info: klik hier

6 stuks Antec 80mm Tricool Fan VERKOCHT
- Type: Tricool 80
- Nieuw in gesloten verpakking
- info: klik hier

5 stuks Intel Turbo Memory 1GB
- Type: NVCPEMWR001G110
- Nieuw in gesloten verpakking
- info: klik hier

Intel Wireless Wi-Fi Link 4965AGN
- Type: 4965AGNMM2WB
- Nieuw in gesloten verpakking
- info: klik hier

12 stuks UTP Patch 2meter [/U VERKOCHT
- Type: CAT 5e
- Nieuw in gesloten verpakking

Corsair 1Gb DDR2-5300 SODIMM
- Type: VS1GSDS667D2
- Nieuw in gesloten verpakking
- info: klik hier


Foto: klik hier

Alles af te halen in Aalter of verzending op kosten van de koper


Geen prijzen in gedachte, dus bieden maar

AzzKickr

Legacy Member
Kleine extra toevoeging omdat dat niet onbelangrijk is: die AE161 card readers worden maar ondersteund tot aan Windows Vista. Ik weet het omdat ik net toevallig enkele weken terug eentje aan de praat heb moeten proberen te krijgen onder Windows 10, wat me niet gelukt is. Na wat opzoekwerk kwam ik erachter dus dat dit oude modellen zijn met geen ondersteuning meer na Vista ;) (onofficieel zelfs, want officieel is maar tot XP, zoals de info in je link ook aangeeft)

Bottie

Legacy Member
AzzKickr zei:
Kleine extra toevoeging omdat dat niet onbelangrijk is: die AE161 card readers worden maar ondersteund tot aan Windows Vista. Ik weet het omdat ik net toevallig enkele weken terug eentje aan de praat heb moeten proberen te krijgen onder Windows 10, wat me niet gelukt is. Na wat opzoekwerk kwam ik erachter dus dat dit oude modellen zijn met geen ondersteuning meer na Vista ;) (onofficieel zelfs, want officieel is maar tot XP, zoals de info in je link ook aangeeft)

Daarom zet ik er in de mate van het mogelijk ook informatieve links in :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan