Archief - Alienware m15x

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sonicje

Legacy Member
Hierbij wil ik mijn Alienware m15x verkopen vanwege mijn studies aan de hoge school en graag een neutraler systeem wil meenemen :p

- Intel Core 2 Duo CPU T8300 @ 2.40 GHz
- 4gb Ram geheugen (is geupgrade naar 4gb, de orginele ram latten worden meegegeven)
- 120gb HDD
- Windows Vista ultimate 32 bit
- Wireless WiFi 4964AGN (a/b/g/n)
- Intel turbo memory controller
- 1X HDMI aansluiting
- 3X USB 2.0 aansluiting
- 1X Ethernet aansluiting
- Card reader
- microfoon en hoofdtelefoon aansluiting
- verlicht toetsenbord, mousepad, alienware naam, alien hoofd op de achterkant. (kleuren kunnen ten allen tijden aangepast worden)
- azerty keyboard

Op dit ogenblik zit de "main graphic card" er niet in omdat deze stuk is gelopen. Hij draait momenteel op zijn 2e grafische kaart (Intel chipset graphics). Een ruim aanbod van mobiele grafische kaarten passen hierin. (type MXM 2.1)
Ook is er een klein rondje lak vervaagd rond de linker muisknop van van het touchpad.

Komt in de originele doos met factuur, stroomkabel, leren boekje van AW met handleiding, de recovery DVD en ook nog een legitieme officiële Windows Vista ultimate 32 bit DVD van Alienware zelf.

De laptop is zelden of nooit buiten huis gegaan en heeft altijd op een koel platform gestaan.

De laptop staat ook nog op een zoekertjes site met foto's, voor de geïnteresseerden: Alienware m15x, Computers, Antwerpen | Kapaza

Daar staat hij voor 400 aangeboden, maar de prijs die ik er nog voor wil hebben is 300 euro.

Sonicje

Legacy Member
Hij draait nu op een "Mobile Intel 965 Express Chipset Family"

En draait vlot een resolutie van 1920 x 1200

Veriac

Legacy Member
Ik denk dat hij eerder de dedicated kaart die defect is bedoelt.

Che Guevara

Legacy Member
er is idd een aanbod van deze kaartjes maar je weet zelf ook wel waarom je deze nog niet vervangen hebt veronderstel ik :)

ik zou eerst eens langs prijsschatting passeren met je systeem want denk dat je prijs aan de hoge kant is
zal daarna dan wel eens terug komen zien

lader is bijgesloten veronderstel ik toch ?

Sonicje

Legacy Member
Heb er eerlijk gezegd nog niet erg achter gezocht. De laptop werd vooral gebruikt om te programmeren en op een dag kreeg ik geen beeld meer, bleek dat de grafische kaart defect was. Na deze los te koppelen kwam het beeld terug. Omdat ik zelf nooit echt ge-gamed heb, was het niet noodzakelijk om meteen een nieuwe te kopen.

Jep de lader is er bij.
Buiten die grafische kaart werkt het toestel nog perfect, batterij gaat ook nog een goede 2 uur mee.

Ik zal inderdaad eens langs de prijsschatting sectie gaan :)
Bedankt voor de tip.

Sonicje

Legacy Member
Bedankt voor het aanbod devil, maar ik ga gewoon trachten het toestel te verkopen.
Toch bedankt voor je bericht ! :)

devil

Legacy Member
het maakt de waarde van u laptop een stuk hoger terug he, toch zeker voor een alienware ;)

Tycho91

Legacy Member
Ik heb binnen een week of 2 max een gtx260m te koop die uit mijn m17x komt:) misschien interessant om de prijs omhoog te halen;)

twisted

Legacy Member
Bodje van 250euro gezien de defecte GFX kaart en de gebruikerssporen.
(aangezien ik op zoek ben naar een budget "werk" laptop en geen game systeem lijkt me dit ideaal)

Ik wil er gerust om komen dan kan ik meteen ook eerst eens zien naar de staat ervan. :)

Sonicje

Legacy Member
@ devil & Tycho91
nogmaals bedankt voor jullie aanbod, maar ik zie het niet goed zitten om in een toestel te investeren dat ik daarna wil verkopen. Ik weet dat de waarde zal stijgen, maar ik wil deze gewoon verkopen. :)

@ twisted
Bod genoteerd.
Voor mij is dit goed, ik zal je zo meteen een PM sturen om verder af te spreken :)

twisted

Legacy Member
PM beantwoord, als je wil kan ik zelf vandaag nog langskomen. :)

twisted

Legacy Member
Yep idd verkocht, ik ben zeer tevreden.
Proficiat met je eerste iTrader punt !!! :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan