Archief - Alienware M14x R2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aiki

Legacy Member
Hey,

Ik zoek mijn game laptop te verkopen wegens aankoop desktop.

Defecten: Msata aansluiting werkt niet meer (vijsje is kapot) en bovenste bezel rond scherm is gebarsten. (Zie foto's)

Voor de rest werkt deze nog perfect.

Staat nu ipv Windows 7 Windows 10 op.

Foto's

Doos en alle cd's zitten erbij.

Min: €300
Meeneem: €400

Staat ook op Alienware M14x R2 i7 Processor - Te koop | 2dehands.be

Processor
Alienware M14x Base
Geheugen
8. 192 MB (2 x 4 GB) 1.600 MHz Dual Channel DDR3
Toetsenbord
Internal Dutch Qwerty Keyboard
Grafische kaart
2GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GT 650M
Harde schijf
500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Besturingssysteem
Windows® 7 Home Premium, 64 bits, Nederlands
Optische stations
Dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven)
Geluidskaarten
Creative Sound Blaster Recon3Di with THX TruStudio Pro Software
Draadloze connectiviteit
Killer Wireless-N 1202 a/g/n 2x2 MIMO for Gaming & Video and Bluetooth 4.0
Cables
European 220V Power Cord
Verzendingsdocumenten
Western Europe Documentation (EN, FR, IT, GER, DUT)
Gedis-pakketreferentie
N00W4M03
Services en Support
1 jaar Next Day In-Home Hardware & Premium Software Support service
Onderlegger
Placemats (Eng, Fre, Ger, Ita, Dut)
Bestelgegevens
Alienware M14x Order
Primaire Batterij
Primary 8-cell 63W/HR LI-ION
Basis
3e génératie Processor Intel® Core™ i7-3630QM (6MB Cache, up to 3.4GHz w/ Turbo Boost 2.0)
Camera
Integrated Skype HD Certified FullHD Camera with dual digital microphones
Kleuren
Alienware M14x Cosmic Black
Avatar
Alienhead Glow
TimeZone
(GMT + 00.00) Dublin, Edinburgh, Lisbon, London
AlienFx Colour
Terra Green
Accidental Damage-support
Geen Accidental Damage-bescherming
Pre Installed Software
Client en Portal™-game van Steam® – in de fabriek geïnstalleerd
Skype for Windows
LCD-scherm
35.6 cm(14,0") HD witte led-beeldscherm (1.600x900) met TrueLife
Additional Software
Alienware M14x Resource DVD
Bescherm uw nieuwe pc
Anti Virus Not Included
Power Supply
MOD,ADPT,AC,DLTA,150W,3P,WW
Dell Backup & Recovery
Dell Backup and Recovery Not inlcuded

Aiki

Legacy Member
Zal het onthouden maar voorlopig niet genoteerd min blijft echt op 300

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Aiki

Legacy Member
Up1 staat nu ook op 2dehands en heb daar een bod van 300

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Aiki

Legacy Member
De schade staat op de foto's de rand aan de bovenkant van het scherm is in het midden gebroken en de Msata aansluiting werkt niet meer aangezien het vijsje afgebroken is. Ik heb er altijd een 500 GB ssd in gehad die nu in de desktop zit en heb dus de Msata niet meer nodig gehad. Moest je een kleinere ssd willen en toch nog een grote hdd is er een mogelijkheid om de dvd drive eruit te halen en deze te vervangen door een 2.5 hdd van een laptop dus kan je de hem laten booten van de kleinere ssd en de hdd gebruiken als opslag. Ik heb dit zelf niet gedaan maar leek me niet echt moeilijk om te doen ook niet

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

dczelda

Legacy Member
Hoelang gaat de batterij nog mee? en wat heeft u er allemaal op gespeeld?

Aiki

Legacy Member
Gewoon gebruik denk ik 2 a 3u gamen zal heel wat minder zijn denk ik

Lol cs bf4 bf3 dayz

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Aiki

Legacy Member
Zondag rond 20u of als meeneem geboden is natuurlijk

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Aiki

Legacy Member
Uw bod was wel nog niet genoteerd hé even ter verduidelijking :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Aiki

Legacy Member
Hamme maar kan eventueel ook tijdens de uren op mijn werk in Wilrijk afgehaald worden

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Aiki

Legacy Member
Bod van 330 euro van iemand van 2dehands via mail.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Aiki

Legacy Member
Up 3 morgen om 20 u sluit ik af momenteel is het hoogste bod 351 via 2 dehands maar er wil ook iemand 400 geven maar moet dit nog bevestigen via mail.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan