Archief - AFOX AMD Radeon HD7850 Low Profile 2048MB DDR5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShPonGle

Legacy Member
Ik verkoop de volgende grafische kaart: AFOX HD 7850 Low Profile 2048MB DDR5 pci-e 3.0
AFOX

Dit is een zeldzame en exclusieve kaart, want nog steeds de meest krachtige LP kaart die er bestaat.
Heb deze kaart sinds maart vorig jaar, dus de kaart is zeker nog onder garantie (zou zelfs 3 jaar warranty zijn, heb ook factuur beschikbaar).
Ik verkoop deze omdat ik toch niet veel meer game.

Games zoals Bioshock Infinite, Arkham Origins, X Rebirth, ... runnen zonder problemen op full hd res.
Bij een goed bod kan men deze komen afhalen of ik kom deze brengen indien niet te ver (ik ben van regio Kortrijk, West-VL), verzenden kan ook op risico van de ontvanger.

min.prijs: 75 euro excl
meeneemprijs: 100 euro excl

Light

Legacy Member
Werkt dit met een HP EliteDesk 800 G1 ? qua voeding en ondersteuning? kun je dat voor me nazien?, zoja dan 75€ excl, kan je verzenden of ergens passeren komende weken? Ben zelf van Limburg... :-)

AzzKickr

Legacy Member
Die HP heeft volgens de site een 240w voeding;

"Voedingsmodule
240-Watt 92% efficiënte actieve PFC"

Is dat niet wat weinig voor zoiets ? De kaart zou 105w trekken volgens Overclock.net;

"The card consumes about 105W under load so as long as you 12V rail can cover that + everything else running on the 12V rail with ease it'll work."

Light

Legacy Member
AzzKickr zei:
Die HP heeft volgens de site een 240w voeding;

"Voedingsmodule
240-Watt 92% efficiënte actieve PFC"

Is dat niet wat weinig voor zoiets ? De kaart zou 105w trekken volgens Overclock.net;



"The card consumes about 105W under load so as long as you 12V rail can cover that + everything else running on the 12V rail with ease it'll work."
dan ga ik moeten passen.

ShPonGle

Legacy Member
verzenden kan
kaart heeft idd een goede voeding nodig, zoals de meeste stevige kaarten tegenwoordig

devilrunner

Legacy Member
Als ze nog tekoop is en dit is de single slot versie kom ik ze halen voor 55 EURO ben van kortrijk.

ShPonGle

Legacy Member
Is single slot ja, zelfs low profile,maar pas een bod van 75 euro wil ik noteren, anders hou ik em liever als reserve.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan