Archief - Acer Aspire 7740G

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DisTrict_X

Legacy Member
Acer Aspire 7740G te koop,

Stats:

CPU: Intel Core i3 processor 330M 2.13 GHz, 3 MB L3 Cache
Grafische Kaart: ATI mobility radeon HD 5470
RAM: 6 GB
Harde Schijf: 640 GB HDD
Scherm: 17.3" HD+ LED LCD
Toetsenbord: azerty + numeriek klavier
DVD-RW
SD-Card slot
Operating System: Windows 7 Home Premium

Poorten:
4x USB 2.0
1x VGA (voor extra scherm/projector)
1x HDMI (voor aansluiting HDMI schermen of TV)
1x Internet kabel Ingang (draadloos internet(WiFi) ontvanger is ingebouwd)
+ de normale audio in-en uitgangen

De koper moet de laptop komen op halen tenzij hij/zij dicht bij mij woont (Regio van Aalst, Denderleeuw, Affligem etc.) (Vlaams Brabant)

Voor de koper de laptop komt ophalen zal hij terug naar fabrieks-instellingen worden gezet, dit betekend dat alle data gewist zal worden en enkel het operating system zal blijven staan, dit zorgt ervoor dat de pc zo goed als nieuw is eens u hem opstart.

Bij deze laptop krijg je natuurlijk de voeding.

In mijn bezit zijn het aankoopbewijs en het bewijs van reparatie ( reparatie was een foutieve geheugenkaart waarna het systeem zo goed als nieuw was, deze reparaties waren een half jaar geleden, dus ik verkoop hem als een half jaar oude laptop)

Deze laptop is origineel aangeschaft voor 800 euro, en is naar schatting vandaag nog 600 euro waard.

Foto's: (als ze niet werken kan ik ze je ook doormailen op aanvraag ;))
cimg1226x.jpg
cimg1228s.jpg
cimg1229p.jpg
cimg1230v.jpg
cimg1231i.jpg



ik start het bieden bij 400 euro., meeneemprijs is 500 euro

Eind volgende week komt mijn desktop toe die ik besteld heb dus tegen dan zou hij echt wel de deur uit moeten zijn...

Eind datum: Volgende Week Woensdag 17 Augustus 2011 om 12u Belgische tijd

The_agent

Legacy Member
Hoe oud is ie? indien nog minstens een jaar garantie 400 euro. of je kan een galaxy S 2 krijgen van mij.

DisTrict_X

Legacy Member
The_agent zei:
Hoe oud is ie? indien nog minstens een jaar garantie 400 euro. of je kan een galaxy S 2 krijgen van mij.

hij is aangekocht 27/07/2010, iets meer als een jaar oud dus
er zat een waarborg op van 2 jaar dus er is nog mooi 1 jaar waarborg over ;)
dus mag ik 400 euro noteren? Een nieuwe gsm heb ik niet nodig;)

DisTrict_X

Legacy Member
bieden eindigt vandaag om 12 uur :)

hoogste bod tot nu toe= 400 (The_Agent)

~joachim~

Legacy Member
heeft niks te maken met de btw :-)

wil daarmee zeggen dat ik het kom afhalen bij u. Dus exclusief verzending.

DisTrict_X

Legacy Member
~joachim~ zei:
heeft niks te maken met de btw :-)

wil daarmee zeggen dat ik het kom afhalen bij u. Dus exclusief verzending.

ooooow okey :D thx :D

als er een bod is verleng ik de deadline met een kwartier, dus de deadline is nu kwart over 12

zo kan er eventueel nog wat last-minute geboden worden, maar ik denk niet dat er nog interesse is...

DisTrict_X

Legacy Member
het is 12:15, het bieden is afgelopen

de laptop gaat naar joachim voor 425 euro, Ik pm wel nog voor details

hier kan een slotje op ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan