[Mh]UnderGod
Legacy Member
Aantal kapotte/salvaged pc's, moeten buiten!
Start aan € 0, 24 uur na het laatste bod sluit ik af (€ 0 telt ook als bod
)
Hdd's, geheugen zijn eruit, 3 van de 5 hebben nog cdrom zitten.
Allemaal nog cpu zitten ook.
Ze hebben ook allemaal ongebruikte licentie-stikker erop! Deze kunnen dus gewoon gebruikt worden voor een volledig andere config en geactiveerd worden.
Lijstje;
- D5S: Win 2000 licentie
- D51S: Win XP Pro licentie
- D530 SSF: Win XP Pro licentie
- D230MT: Win XP Pro licentie
- D31M: Win XP Home licentie
Foto: https://picasaweb.google.com/lh/photo/Lrgitu4uphWoZDB_gWI7NSosUNBYSmIAjw6i0NNOe9c?feat=directlink
Alles of niets! Geen boden op 1 pc. Indien ze tegen donderdag geen boden zijn, vliegen ze naar het containerpark!
Start aan € 0, 24 uur na het laatste bod sluit ik af (€ 0 telt ook als bod
)Hdd's, geheugen zijn eruit, 3 van de 5 hebben nog cdrom zitten.
Allemaal nog cpu zitten ook.
Ze hebben ook allemaal ongebruikte licentie-stikker erop! Deze kunnen dus gewoon gebruikt worden voor een volledig andere config en geactiveerd worden.
Lijstje;
- D5S: Win 2000 licentie
- D51S: Win XP Pro licentie
- D530 SSF: Win XP Pro licentie
- D230MT: Win XP Pro licentie
- D31M: Win XP Home licentie
Foto: https://picasaweb.google.com/lh/photo/Lrgitu4uphWoZDB_gWI7NSosUNBYSmIAjw6i0NNOe9c?feat=directlink
Alles of niets! Geen boden op 1 pc. Indien ze tegen donderdag geen boden zijn, vliegen ze naar het containerpark!

