Archief - 8x HP dc7800 CMT (2009)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GoUdVisKe

Legacy Member
Te koop: 8 x HP DC7800 CMT (convertible mini tower) (uit 2009) met deze specs:

intel e6550 2,33 Ghz
4 GB DDR2
160GB Sata
DVDRW (in 7 van de 8)
asus neon (in 6 van de 8)
vista business oem (sticker met code hangt erop)

Starten allemaal zonder problemen op, HD's zijn gecontroleerd en gewiped.

Weet niet goed wat zoiets nog waard is, ik dacht aan 35,- /st of 200 (25,- / st) voor alle 8 [EDIT] DIT IS GEEN MEENEEMPRIJS [/EDIT]
Af te halen te Diegem (Machelen) of Aalst
Indien samen gekocht (mijn voorkeur) wil ik het eventueel wel brengen als niet te ver

[EDIT] EINDDATUM 10/04/2016 17:45 [/EDIT]
[EDIT] GEEN FACTUUR AANWEZIG [/EDIT]

[EDIT]Toegevoegd op 10/4, sniperegel van 15 min [/EDIT]

berenod

Legacy Member
Regeltjes lezen!
1.) Specificaties van uw product al of niet via een link op de website van de makers.
2.) Vermelding aanwezigheid factuur.
3.) Vermelding van verkoop op andere plaatsen. (E-Bay niet toegelaten !!!)
4.) De verzendmethodes + kostprijs op voorhand gekend of/en afhaling.
5.) Een minimum en/of meeneemprijs zijn aangeraden.Verhogen van meeneemprijs is verboden! Een prijsvermelding zonder meer wordt aanzien als meeneemprijs exclusief verzendingskost! Minimumprijs mag niet hoger zijn dan nieuwprijs. Voorrang geven aan pakketverkoop kan enkel indien er duidelijk een vermelding in het begintopic aanwezig is dat de bedragen van de individuele aangoboden items minimumprijzen zijn. Mocht de verkoper ook meeneemprijzen voor de individueel aangeboden items toevoegen, dan vervalt de voorang van pakketverkoop bij het bereiken van een meeneemprijs.
Vb: als iemand meeneemprijs biedt op product A, even later biedt iemand meeneem op A en B, dan heeft die eerste persoon voorrang want hij bood als eerste meeneemprijs.
6.) Vermelding van eind datum + uur van de verkoop .

* Deze voorwaarden moeten in elke verkoop voorkomen !
* Het is tevens ten strengste verboden om eind datum & uur nadien nog te veranderen !

Inbreuk op regel 5, prijsvermelding zonder meer wil zeggen meeneemprijs. Indien meeneemprijs geboden is, is de koop gesloten!
Inbreuk op regel 6, verplicht te vermelden eindduur van verkoop.

Ik had dit lot graag gekocht (aan meer dan vraagprijs zelfs), maar volgens de regels gaat het lot naar Rvryssel dus uit respect zal ik geen bod uitbrengen!

GoUdVisKe

Legacy Member
berenod zei:
Regeltjes lezen!


Inbreuk op regel 5, prijsvermelding zonder meer wil zeggen meeneemprijs. Indien meeneemprijs geboden is, is de koop gesloten!
Inbreuk op regel 6, verplicht te vermelden eindduur van verkoop.

Ik had dit lot graag gekocht (aan meer dan vraagprijs zelfs), maar volgens de regels gaat het lot naar Rvryssel dus uit respect zal ik geen bod uitbrengen!

Excuses dat ik de regels niet steeds opnieuw lees, ik begrijp dat dat vervelend is, ik heb de beginpost aangepast.
Als dit niet volstaat mag dit topic gesloten worden en zal het op andere plaatsen te koop aanbieden.

berenod

Legacy Member
Excuses dat ik wat kort door de bocht ging, maar er zijn net op dit moment een aantal topics open waar er zeer losjes met de regels omgesprongen wordt, verschuivende einddatums, verschuivende prijzen, replies die plotsklaps aangepast worden,...
Leden beginnen biedingen terug in te trekken, negatieve iTraders te geven, het jaagt anderen weg!

Nu is het netjes :-)
Ik wacht nog even af wat Rvryssel gaat doen, dan zien we wel!

Spinak

Legacy Member
Ik wil er wel ééntje voor 35 euro als daar dan zeker die asus neon insteekt en een dvdrw. Dit is toch goed genoeg voor surfen en youtube?
Ik kan die komen halen in Machelen.

(onder voorbehoud aangezien ik ergens anders ook op bied die gelijk aardig is.)

berenod

Legacy Member
Bod van 100€ voor 3 stuks.
Twee stuks met Asus Neon
Eén stuk zonder de Asus Neon.

Liefst alle 3 met DVD, maar wil als toegeving nog één van de drie zonder DVD accepteren!

Afgehaald te Diegem/Machelen, van mij mag het indien je wenst onmiddellijk afgehandeld worden!

berenod

Legacy Member
Spinak zei:
Ik wil er wel ééntje voor 35 euro als daar dan zeker die asus neon insteekt en een dvdrw. Dit is toch goed genoeg voor surfen en youtube?
Ik kan die komen halen in Machelen.

(onder voorbehoud aangezien ik ergens anders ook op bied die gelijk aardig is.)

De Asus Neon doet zonder problemen 1080p youtube clipjes!

GoUdVisKe

Legacy Member
Spinak zei:
Ik wil er wel ééntje voor 35 euro als daar dan zeker die asus neon insteekt en een dvdrw. Dit is toch goed genoeg voor surfen en youtube?
Ik kan die komen halen in Machelen.

(onder voorbehoud aangezien ik ergens anders ook op bied die gelijk aardig is.)


Zoiets noteer ik niet graag met het voorbehoud.
Als je zeker bent op het moment van afsluiten, en ze gaan allemaal weg aan een totaal groter dan de hoogste prijs voor het lot wil ik het noteren.

Iig voorkeur aan verkoop in lot.


berenod zei:
Bod van 100€ voor 3 stuks.
Twee stuks met Asus Neon
Eén stuk zonder de Asus Neon.

Liefst alle 3 met DVD, maar wil als toegeving nog één van de drie zonder DVD accepteren!

Afgehaald te Diegem/Machelen, van mij mag het indien je wenst onmiddellijk afgehandeld worden!

Genoteerd, wel voorkeur aan verkoop van het volledige lot al ik ze individueel of in groepjes niet allemaal kan verkopen.


Momenteel dus voorkeur voor het bod van Rvryssel
Vroeger afsluiten, dat ga ik niet doen.

Nog wat info over afhalen: dat kan in de week (8-18) te Machelen, of 's avonds (20+) en weekend te Aalst.
Als je graag in het weekend komt afhalen in Machelen kan dat ook wel, maar dan zou ik zoveel mogelijk willen groeperen

GoUdVisKe

Legacy Member
Rvryssel zei:
Geen sniperregel?

Het spijt me maar ik ben vergeten dat te vermelden in de beginpost, het lijkt me niet helemaal eerlijk om dat op de laatste dag nog aan te passen, maar we rekenen op "the honor system" van nog eventuele bieders :-)

Rvryssel

Legacy Member
Een late toevoeging van een sniperregel is niet tegen de regels, en ook niet nadelig voor de bieders. Maar geen probleem als je het niet ziet zitten.

GoUdVisKe

Legacy Member
Rvryssel zei:
Een late toevoeging van een sniperregel is niet tegen de regels, en ook niet nadelig voor de bieders. Maar geen probleem als je het niet ziet zitten.

Ok, als het niet zo ongewoon is pas ik de beginpost even aan.
Als er iemand problemen mee heeft gelieve het te melden

Edit: Verkocht aan Rvryssel, ik stuur een PM
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan