dawnzolino
Legacy Member
Hallo
Hierbij verkoop ik mijn 8GB OCZ geheugen wegens overstap naar 16GB.
Het gaat hier over 4x2GB DDR3 1600.
Altijd gebruikt geweest in Quad channel met mijn s2011 rig.
Nooit overclocked geweest en altijd op 1600mhz (800) gedraaid (al lees ik wel dat deze latjes er goed voor zijn).
Onlangs nog nachtje memtest op gedraaid en perfect in orde.
latjes zien er 100% nieuw uit omdat de plastiek er nog maar net af is (had toen niet opgemerkt dat dit er nog ophing).
verpakking heb ik wel niet meer, maar kan dit wel behoorlijk veilig verpakken..
Klikkie
Klikkie 2
minimumprijs: 40€ (excl.)
meeneemprijs: 50€ (excl.)
afhaling verkiest sterke voorkeur. Ben zeker niet happig om geheugen te verzenden (zeker niet de manier waarop ze met pakjes omgaan bij de post). En al zeker niet als ik ze 100% werkend afgeef.
Groeten
Tim
Hierbij verkoop ik mijn 8GB OCZ geheugen wegens overstap naar 16GB.
Het gaat hier over 4x2GB DDR3 1600.
Altijd gebruikt geweest in Quad channel met mijn s2011 rig.
Nooit overclocked geweest en altijd op 1600mhz (800) gedraaid (al lees ik wel dat deze latjes er goed voor zijn).
Onlangs nog nachtje memtest op gedraaid en perfect in orde.
latjes zien er 100% nieuw uit omdat de plastiek er nog maar net af is (had toen niet opgemerkt dat dit er nog ophing).
verpakking heb ik wel niet meer, maar kan dit wel behoorlijk veilig verpakken..
Klikkie
Klikkie 2
minimumprijs: 40€ (excl.)
meeneemprijs: 50€ (excl.)
afhaling verkiest sterke voorkeur. Ben zeker niet happig om geheugen te verzenden (zeker niet de manier waarop ze met pakjes omgaan bij de post). En al zeker niet als ik ze 100% werkend afgeef.
Groeten
Tim
