herke
Legacy Member
Verkoop nog wat spullen.
Werken allemaal nog zoals ze horen.
Alle spullen zonder garantie.
Bied maar wat je wilt! Zal er wel bijzetten hoeveel ik er toch minstens voor wil.
-8800GTS 640Mb (20€
Verkocht aan Reavenmaster
Vergeten er bij te vermelden! srry, dacht dat ik het der bij had gezet
.
8800GTS is gereflowd maar werkt al sinds +-14 "Juni" super, zonder een enkel problemen.
-DL360 G2 van Compaq (30€
-WD Raptor 36G (10€
Verkocht aan Reavenmaster
Verzenden of afhalen, Kiala en Bpost. En altijd goed verpakt!
Enkel contant of overschrijving.
Als er op iets geboden wordt tussen 18:45 en 19:00 wordt voor dat onderdeel de afsluit tijd verlengt.
Ik sluit vrijdag om 19:00uur af!!!
Mvg,
Herke
Werken allemaal nog zoals ze horen.
Alle spullen zonder garantie.
Bied maar wat je wilt! Zal er wel bijzetten hoeveel ik er toch minstens voor wil.
-8800GTS 640Mb (20€
Verkocht aan ReavenmasterVergeten er bij te vermelden! srry, dacht dat ik het der bij had gezet
.8800GTS is gereflowd maar werkt al sinds +-14 "Juni" super, zonder een enkel problemen.
-DL360 G2 van Compaq (30€

-WD Raptor 36G (10€
Verkocht aan ReavenmasterVerzenden of afhalen, Kiala en Bpost. En altijd goed verpakt!
Enkel contant of overschrijving.
Als er op iets geboden wordt tussen 18:45 en 19:00 wordt voor dat onderdeel de afsluit tijd verlengt.
Ik sluit vrijdag om 19:00uur af!!!
Mvg,
Herke
anunlatie van bod sorry