Archief - 8800 GTS 512

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reborn

Legacy Member
Hey

Wegens upgrade naar HD 5850 verkoop ik mijn EVGA 8800 GTS 512, alles komt erbij en met doos.

Minimumprijs: 40 excl Meeneemprijs: 45 excl

De meeneemprijs verlaagd naar 40 excl !

Morgen avond (18/05) 22u sluit ik af.

Onder de minimum bieden heeft geen zin en wordt dus gewoonweg genegeerd.

Mvg

Reborn

Legacy Member
2de UP komaan mensen dit is een koopje deze graka niet verwarren met de GTS 320 of 640 MB he, deze is zelfs sneller dan een 8800GTX; die is tenminste 45 euro waard.

successor

Legacy Member
een GTS 512 is "vergelijkbaar" met een 8800GTX, maar zeker niet sneller. Met de huidige games zou ik zelfs zeggen trager, omdat je het moet doen met 33% minder bandbreedte en 50% minder geheugen.

Wasbeer

Legacy Member
Deze is trager heb ze beide gehad en de 512 is zeker trager als het boven de 1680x1050 is
Voor de rest een fijn kaartje en een goei physx kaart

brunk

Legacy Member
Ik wil misschien wel 30€ afgehaald bieden. ik bevestig later op de dag als je het accepteert..

mijn 8800GTX is gestorven en ik heb een kaartje nodig om te photoshoppen =(

Reborn

Legacy Member
successor zei:
een GTS 512 is "vergelijkbaar" met een 8800GTX, maar zeker niet sneller. Met de huidige games zou ik zelfs zeggen trager, omdat je het moet doen met 33% minder bandbreedte en 50% minder geheugen.

Ja idd "vergelijkbaar" en bij sommige games zelfs sneller, kijk eens naar een aantal benchmarks, maar however de GTS is meestal 10% trager dan de GTX. 33% minder bandbreedte klopt maar 50% minder geheugen klopt niet, de GTX heeft 768 MB de GTS 512, 768 - 512 = 256, dus een kleine 25% minder geheugen. Daarboven de GTS heeft nieuwere technologie en is veel zuiniger en wordt niet zo warm zoals de GTX, de GTS heeft een 100 mhz marge om te overclocken en dan versla je de GTX met gemak.


Wasbeer zei:
Deze is trager heb ze beide gehad en de 512 is zeker trager als het boven de 1680x1050 is
Voor de rest een fijn kaartje en een goei physx kaart

Ja is idd trager maar niet zo trager, zoals ik al zei de GTX is 10% sneller, kijk eens naar benchmarks, echt verwaarloosbaar maar een paar fps verschillen tussen de 2 behalve bij een paar games waar het 15 fps verschil is in voordeel van de GTX dan. Dat klopt, tot 1680x1050 is de GTS snel, de GTX is daarboven sneller.

brunk zei:
Ik wil misschien wel 30€ afgehaald bieden. ik bevestig later op de dag als je het accepteert..

mijn 8800GTX is gestorven en ik heb een kaartje nodig om te photoshoppen =(

Neen, min 40 excl en dan is het van u, echt onder de minprijs verkoop ik ze niet, kaart is nog zoveel waard.

Teemto

Legacy Member
Onlangs nog eentje op Ebay gekocht voor 32€ zonder verzending (15€).
Dus prijs lijkt me ok. Wat performance betreft, in sommige gevallen presteert hij minder dan de 8800GTX in sommige gevallen benaderd hij de 9800GTX.
Hangt af van OC en type benchmark.
Persoonlijk zou ik de 8800GTS512 verkiezen boven de 8800GTX.

Reborn

Legacy Member
Teemto zei:
Onlangs nog eentje op Ebay gekocht voor 32€ zonder verzending (15€).
Dus prijs lijkt me ok. Wat performance betreft, in sommige gevallen presteert hij minder dan de 8800GTX in sommige gevallen benaderd hij de 9800GTX.
Hangt af van OC en type benchmark.
Persoonlijk zou ik de 8800GTS512 verkiezen boven de 8800GTX.

Ge moogt ni vergelijken met ebay en buitenlandse shops :) uiteraard is het daar goedkoper. Bedoelt u dat u de prijs van 30 euro ok vindt of mijn prijs wat ik vraag? :p

Jep idd.

Teemto

Legacy Member
Trust me, ebay is niet altijd goedkoper zeker niet als je de verzendkosten meetelt (vanuit Duitsland). Kaart is volgens mij nog een 35€ waard.
Succes met de verkoop.

McGregor

Legacy Member
Reborn zei:
3de UP, eenmaal, andermaal .... =======> vuilbak !

Soms moet je gewoon even wachten, probeer binnen een week nog eens mocht heet nu niet lukken.

Trouwens ipv hem in de vuilnisbak te gooien, als hij niet verkocht geraakt, mag je hem altijd aan mij geven;)

Reborn

Legacy Member
CoolerMaster zei:
Soms moet je gewoon even wachten, probeer binnen een week nog eens mocht heet nu niet lukken.

Trouwens ipv hem in de vuilnisbak te gooien, als hij niet verkocht geraakt, mag je hem altijd aan mij geven;)

Ik wil niet wachten, ik wil het nu nu verkopen, en niet binnen 5 jaar wanneer het nog meer in waarde is gezakt, er zijn er een paar die interesse hebben maar die bieden er onder, enkel de zon gaat voor niets op ;) ik heb er zelf voor betaald, waarom zou ik het weggeven? Ik heb er meer plezier aan om het in 1000 stukken kapot te maken dan het weggeven aan iemand.

Anyway, 3de up is al bereikt, niemand interesse aan de meeneemprijs wat btw cheap is maar omdat iedereen hier te gierig is kan ik dat wel begrijpen ;)

/Close

Iphigeneia

Legacy Member
Reborn zei:
Ik wil niet wachten, ik wil het nu nu verkopen, en niet binnen 5 jaar wanneer het nog meer in waarde is gezakt, er zijn er een paar die interesse hebben maar die bieden er onder, enkel de zon gaat voor niets op ;) ik heb er zelf voor betaald, waarom zou ik het weggeven? Ik heb er meer plezier aan om het in 1000 stukken kapot te maken dan het weggeven aan iemand.

Anyway, 3de up is al bereikt, niemand interesse aan de meeneemprijs wat btw cheap is maar omdat iedereen hier te gierig is kan ik dat wel begrijpen ;)

/Close

Ik snap uw frustratie wel. Maar je krijgt een hd 5770 voor 20 euro meer (en die is toch wel degelijk een stuk beter) 2e hands.

We spreken hier wel over ict materiaal niet over goud heh wat niet devalueert.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan