Archief - 4x HGST Travelstar Z7K500

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vanoluc

Legacy Member
Klopt wel niet, 20 euro per stuk is meeneem, ik neem er twee aan die prijs, dus lijkt dat er twee voor mij zijn

Kwertie

Legacy Member
Vanoluc zei:
Klopt wel niet, 20 euro per stuk is meeneem, ik neem er twee aan die prijs, dus lijkt dat er twee voor mij zijn

In principe heb je gelijk en zou je negatieve feedback mogen geven als er niets aan jou verkocht wordt.

boe

Legacy Member
Kwertie zei:
negatieve feedback
Dat moet dan maar.

Ik verkies als verkoper 1 deal met een koper die meteen met mijn prijs komt aandraven voor alle schijven (= 1x afspreken), ipv meerdere kopers die bovendien eerst nog eens proberen afdingen (terwijl ede stukprijs al vrij laag ligt als ik de vraagprijzen hiervoor op tweakers.net v&a bekijk). Ik denk dat dit zeker geen unicum is op 9lives, ik volg deze sub al een ruim decennium.
De schijven gaan naar Vanguard, punt uit.

Als ik hiervoor een negatieve iTrader krijg, met goedkeuren van de mods, dan moet dat maar. Maar doe dat dan ook met de anderen die zo hun deals afsluiten. En dan sluit je mijn account af.

Rambo007

Legacy Member
boe zei:
Dat moet dan maar.

Ik verkies als verkoper 1 deal met een koper die meteen met mijn prijs komt aandraven voor alle schijven (= 1x afspreken), ipv meerdere kopers die bovendien eerst nog eens proberen afdingen (terwijl ede stukprijs al vrij laag ligt als ik de vraagprijzen hiervoor op tweakers.net v&a bekijk). Ik denk dat dit zeker geen unicum is op 9lives, ik volg deze sub al een ruim decennium.
De schijven gaan naar Vanguard, punt uit.

Als ik hiervoor een negatieve iTrader krijg, met goedkeuren van de mods, dan moet dat maar. Maar doe dat dan ook met de anderen die zo hun deals afsluiten. En dan sluit je mijn account af.

Je had misschien erbij kunnen zetten totaalpakket heeft voorrang dan was het duidelijk

Vanoluc

Legacy Member
beste allen,

ik ga helemaal niet moeilijk over doen of negatieve i-traders uitdelen

het is wel spijtig dat ik geen enkele boodschap kreeg van de boe, terwijl ik al een pm had gestuurd (nog voor het bod van vanguard). Had minimaal kunnen vragen of ik ze ook alle vier voor 80 euro wou nemen.

dus, voor mij, zaak closed, vind er wel andere
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan