Archief - 4 laptops en 1 desktop te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sprot

Legacy Member
Volgende items zijn te koop wegens opruiming:

- HP 530:
Cpu: t5200 @ 1.60Ghz
Ram: 2048mb
Harddisk: 160gb
Os: Windows Vista home premium
Extra: Vertoont zo goed als geen gebruikerssporen, batterij in prima staat, 3 jaar oud.

Minimumprijs: 200 euro


- Targa traveller 1534:
Cpu: t3200 @ 2.00Ghz
Ram: 2039mb
Harddisk: 160 GB
Os: Windows Vista home premium
Extra: Vertoont zo goed als geen gebruikerssporen (het plastiekje zit nog op het deksel), batterij in prima staat, 2.5 jaar oud.

Minimumprijs: 200 euro


- Medion MD 96500:
Cpu: INTEL Pentium M 1.73 GHZ
Ram: 512 MB
Harddisk: 100 GB
Os: Windows Xp
Extra: toetsenbord, batterij en oplader defect. Deksel heeft veel gebruikerssporen.

Minimumprijs: 25 euro


- Acer aspire 2012wlci:
Cpu: INTEL Pentium M 1.5 GHZ
Ram: 512 MB
Harddisk: 40GB
Os: Windows xp
Extra: gebruikerssporen aanwezig. Beeldscherm defect.

Minimumprijs: 50 euro

- Medion PC MT 7(MED MT 368):
Cpu: pentium 4 2.66 GHz
Ram: 1GB
Harddisk: 40GB
Os: Windows xp
Extra: Nooit problemen mee gehad draait vlot.

Minimumprijs: 70 euro


Foto's van bovenstaande toestellen vindt u op de volgende link

Alles kan worden afgehaald in Aalst (9300). Ook verzending is mogelijk (op kosten en risico van de koper).

masterboy

Legacy Member
- HP 530:
200 euro, afgehaald.
Heb je een afsluitdag, (ga ook geen dagen wachten hé)

sprot

Legacy Member
@ Successor zaterdag 12 uur sluit ik af als je dat goed vind ?

@ masterboy maak er 250 € en je mag heb direct afhalen ! (en ik voeg er nog een carrying case bij)

masterboy

Legacy Member
sprot zei:
@ masterboy maak er 250 € en je mag heb direct afhalen ! (en ik voeg er nog een carrying case bij)
Oei dat is 25 % meer.
Maak er 225 van, afgehaald, deal?

gryptic

Legacy Member
- Targa traveller 1534 150€ onder min maar ge zie maar anders free up

reavermaster

Legacy Member
bod van 125e afgehaald op de laatste 3 laptops, ge ziet mr

sprot

Legacy Member
@ Reavermaster de laatste is geen laptop en de MD 96500 is normaal verkocht aan successor maar wacht nog op zijn bevestiging via pm.

@heb al een bodje van 170 op kapaza wacht alleen nog de echtheid af.

@masterboy als er tegen woendag niemand meer bied is hij voor u

sprot

Legacy Member
Bump 3

@ Reavermaster Mischien heb ik tegen vanavond ook nog een medion 96380 moest u daarvoor intresse hebben?

@gryptic 170 en hij is voor u ?

reavermaster

Legacy Member
sprot zei:
Bump 3

@ Reavermaster Mischien heb ik tegen vanavond ook nog een medion 96380 moest u daarvoor intresse hebben?

@gryptic 170 en hij is voor u ?

hallo,

indien dat laptopje voor gamer is,np. Die vaste pctjes interesseren me wel evenals de andere items waarvoor ik een bod had uitgebracht. Ik volg het op.

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan