tempie zei:
ik moet ergens beginnen, maar ik ga geen goederen opsturen als ik nog geen geld ontvangen heb.
Inderdaad, dat snap ik. Ik ben begonnen met items aan te kopen om zo positieve iTraders te vergaren alvorens te verkopen.
Maar u snapt ook wel dat ik geen 60 euro exclusief ga uitgeven aan iemand zonder iTrader. Ik had nochtans interesse in beide harde schijven.
Veel succes nog met de verkoop.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk