Archief - 2 x ASUS GTX 560 Ti DirectCU II TOP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slikkah

Legacy Member
Overweeg je om ze te laten gaan voor €80 excl. verzending ?
Ik koop eerder meestal AMD kaartjes, een gelijkwaardige HD6870 betaal ik gewoonlijk rond de €40, vandaar dit bodje.
Bekijk het maar effe, anders free up ;)

Mulle

Legacy Member
Slikkah zei:
Overweeg je om ze te laten gaan voor €80 excl. verzending ?
Ik koop eerder meestal AMD kaartjes, een gelijkwaardige HD6870 betaal ik gewoonlijk rond de €40, vandaar dit bodje.
Bekijk het maar effe, anders free up ;)

€40 per kaart vind ik net iets te weinig. Voor €90 excl. wil ik ze nog verkopen.
Als er toch niemand bied tegen eind volgende week, dan is €80 excl. goed voor mij.

Zymp

Legacy Member
Niet alle foto's werken bij mij.
Kan de kaart twee schermen aan? Normaal wel neem ik aan?

Mulle

Legacy Member
Zymp zei:
Niet alle foto's werken bij mij.
Kan de kaart twee schermen aan? Normaal wel neem ik aan?

1 kaart werkt probleemloos met 2 schermen. Met 3 heb ik niet getest. Enkel altijd gebruikt met de 2 dvi aansluitingen. De foto's ga ik vanavond nog eens nakijken wat het probleem is.

AzZ_KiKr

Legacy Member
Voor 50,50 wil ik de andere wel ( verzending met de post ).
Indien akkoord, pmtje mag altijd :D

Mulle

Legacy Member
AzZ_KiKr zei:
Voor 50,50 wil ik de andere wel ( verzending met de post ).
Indien akkoord, pmtje mag altijd :D

Ik goed voor mij, zal dan standaard verzending zijn 'bpack 24h'. Weegt net geen 2kg.
Ik kan deze wel pas zaterdag verzenden, is niet open in de week wanneer ik tijd heb + nog een gepaste verzenddoos vinden.

Is dit een probleem dat het pas zaterdag kan verzonden worden?

AzZ_KiKr

Legacy Member
Mulle zei:
Ik goed voor mij, zal dan standaard verzending zijn 'bpack 24h'. Weegt net geen 2kg.
Ik kan deze wel pas zaterdag verzenden, is niet open in de week wanneer ik tijd heb + nog een gepaste verzenddoos vinden.

Is dit een probleem dat het pas zaterdag kan verzonden worden?

Nope; Geen enkel probleem.
Yeah, voor 5 euro thuis ticket aanmaken woops, weg ermee. https://parcel.bpost.be/nl/create-label

Zaterdag = perfect

Stuur maar pm-tje, dan stuur schrijf ik alvast over...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan