Archief - 2 X 1TB HD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jimsken

Legacy Member
Wegens upgrade mogen deze weg:

*Western Digital Caviar Green: WD10EADS
*Samsung Spinpoint F1: HD103SI

30€ min - 35€ meeneem /stuk
60€ meeneem voor de twee

Bieden = exclusief verzending!

jimsken

Legacy Member
Uiteraard niet genoteerd. Ik ben er van overtuigd dat 30€ voor een 1TB schijf niet teveel is ;)

Fit

Legacy Member
30€ (afgehaald) voor de Western Digital Caviar Green indien ze geen slechte sectoren heeft.

jimsken

Legacy Member
Fit zei:
30€ (afgehaald) voor de Western Digital Caviar Green indien ze geen slechte sectoren heeft.

Hmm... stel dat er niemand hoger biedt, hoe zeker mag ik zijn dat je van je woord bent? Als ik zo even je iTrader bekijk...

st3eZz

Legacy Member
HD103SI 35€ incl. verzending kiala (4€) of de post

bod geldig tot woensdag 6 juli 19.00h

jimsken

Legacy Member
Fit zei:
30€ (afgehaald) voor de Western Digital Caviar Green indien ze geen slechte sectoren heeft.

Error scan running... ik post zsm resultaat.

st3eZz zei:
HD103SI 35€ incl. verzending kiala (4€) of de post

bod geldig tot woensdag 6 juli 19.00h

Uiteraard genoteerd. Ik zal hier ook nog een error scan van posten.

Abe zei:
€ 55 Afgehaald voor de 2.

Sry maar Fit en st3eZz staan nog steeds aan de leiding met hun bids.
61€ > 55€, doch zoals in beginpost vermeld, is 60€ meeneemprijs voor wie ze alletwee neemt...

Fit

Legacy Member
jimsken zei:
Hmm... stel dat er niemand hoger biedt, hoe zeker mag ik zijn dat je van je woord bent? Als ik zo even je iTrader bekijk...

Ja, als we zo gaan beginnen... Ik ben niet altijd akkoord geweest met een negatieve waardering... maar ik ga er niet over uitwijden. Niet dat ik niet al eens een steekje laten vallen heb, maar van de 100 positieve verhandelingen wordt er natuurlijk niets vermeld.

Anyway, je doet er mee wat je wilt.

jimsken

Legacy Member
Fit zei:
Ja, als we zo gaan beginnen... Ik ben niet altijd akkoord geweest met een negatieve waardering... maar ik ga er niet over uitwijden. Niet dat ik niet al eens een steekje laten vallen heb, maar van de 100 positieve verhandelingen wordt er natuurlijk niets vermeld.

Anyway, je doet er mee wat je wilt.

Check PM voor afhandeling
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan