Archief - 2 oudere voedingen vanaf 0 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mouly jr.

Legacy Member
Ik verkoop 2 oudere voedingen vanaf 0 €
Worden verkocht als defect gezien ik geen mogelijkheid heb ze te testen, zie details bij beschrijving.
Af te halen te Aalter, Brugge, Middelkerke of af te spreken tussenin.


Nexus Value 430
Nexus Value 430 PSU: Affordable Silence | silentpcreview.com

Ik heb deze moeten vervangen wegens problemen ism mijn moederbord. Had een eerste RMA gestuurd, zelfde problemen met tweede model.
Ik vermoed problemen met de frequentie aanpassingen van intel core procesor.
Wordt verkocht als defect, maar werkt vermoedelijk wel goed bij oudere PC's.


IMG_20151115_112442.jpg




Zéér oude Chieftec voeding. Is werkend opgeborgen, maar bijna 10 jaar niet meer gebruikt.
Wordt dus ook verkocht als defect, maar werkt vermoedelijk nog.

IMG_20151115_112516.jpg

XYRIS

Legacy Member
kom je soms toevallig in de buurt van Geraardsbergen?

Heb je een stukje draad of paperclip 1 minuut en je hebt getest of ze werken,
gewoon ene kant in groene (er is maar 1) en de andere in een zwarte.

[video=youtube;IKoctd4ReW8]https://www.youtube.com/watch?v=IKoctd4ReW8[/video]

mouly jr.

Legacy Member
successor zei:
1 euro excl op elke voeding.

genoteerd

XYRIS zei:
kom je soms toevallig in de buurt van Geraardsbergen?

Heb je een stukje draad of paperclip 1 minuut en je hebt getest of ze werken,
gewoon ene kant in groene (er is maar 1) en de andere in een zwarte.

Ik kom nooit in Geraardsbergen.

XYRIS

Legacy Member
Waarom wil je ze niet even testen? zo simpel, totaal niet gevaarlijk...
dan heb je makkelijk €25 voor beiden. Ik wil niet geloven dat je ze als stuk wil verkopen

mouly jr.

Legacy Member
tortelduif zei:
Opsturen met kiala mogelijk ?

Ik wil verzenden vanaf 10 euro.

awaces zei:
3€ excl

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Genoteerd, voor beide samen neem ik aan?

XYRIS zei:
Waarom wil je ze niet even testen? zo simpel, totaal niet gevaarlijk...
dan heb je makkelijk €25 voor beiden. Ik wil niet geloven dat je ze als stuk wil verkopen

Gezien ik niet kan garanderen dat de voeding stabiel werkt (zie beschrijving) wil ik ze sowieso als defect verkopen om achteraf geen problemen of discussies te hebben met de koper. Het is mijn reputatie als verkoper/koper niet waard :)

mouly jr.

Legacy Member
Ik zal afsluiten morgen zaterdag om 21:00 uur met 15 minuten anti sniper regel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan