Archief - 2 Desktops, 1 Laptop, Case voor modding en losse hardware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThE BuGGeR

Legacy Member
hey,
ik heb hier 2 Desktop's, 1 Laptop en 1 case (voor casemodding) en nog wat interne rommel staan

1 desktop werkt nog en de andere kan eventueel nog gemaakt worden
de laptop werkt nog maar de interne muis (het kikken werkt niet meer)

indien interesse PM me maar...

(staat ook bij Prijsschatting omdat ik niet weet wat ik hiervoor nog kan vragen)

Richtprijzen zijn ongeveer:
Laptop SOLD
Medion min. 50€ meeneem 75€
Compaq min. 25€ meeneem 30€
Case + CD-driver min. 40€ meeneem 70€
Schermen 3 mogen weg voor 25 euro samen

ThE BuGGeR

Legacy Member
foto's zal ik in de loop vd week posten en de specs zijn niet exact maar lijken er wel op
desktop 1 is P4 met 2,80 GHz (medion)
desktop 2 is P3 met 800 MHz (compaq)
laptop is P3 met 600 MHz (toshiba)

zal wat specifieker zijn als ik de foto's post

EpilEpic

Legacy Member
ik kijk ook uit naar wat foto's
(vooral van de laatste case en de interne rommel)

Che Guevara

Legacy Member
Graag specs van alles

Harde schijf
Geheugen
videokaart
.....

kiss1

Legacy Member
is die laptop met adapter?

verzending via kiala mogelijk?

ThE BuGGeR

Legacy Member
Che Guevara zei:
Graag specs van alles

Harde schijf
Geheugen
videokaart
.....
zal gokken worden want ik ben niet thuis maar zal toch proberen.
Desktop van compaq:
80GB, 512MB, grafische geen id van

Desktop van Medion
80GB(?), 1 of 2 GB, ook geen id van de grafische (zit wss in moederboard verwerkt ofzo?)

Laptop van toshiba
10GB, 512MB(?), geen id van de kaart

kiss1 zei:
is die laptop met adapter?

verzending via kiala mogelijk?

ja deze is met lader maar heb net ontdekt dar er geen batterij in zit (was kapot en heb ik weggesmeten) en het afdekplaatje van de ram-sticks is weg

verzenden met kiala is nogal moeilijk want der is geen punt in de buurt denk ik

kiss1

Legacy Member
10€ excl voor de laptop indien je kan verzenden via kiala

ThE BuGGeR

Legacy Member
kiss1 zei:
10€ excl voor de laptop indien je kan verzenden via kiala

heb gezien dat er nu een kiala punt bij mij in de buurt is... voor 15 euro excl. mag je hem hebben.

reavermaster

Legacy Member
Bodje van 20e exclu/opgehaald op de desktop 1 (medion 2.8 ghz)

ThE BuGGeR

Legacy Member
reavermaster zei:
Bodje van 20e exclu/opgehaald op de desktop 1 (medion 2.8 ghz)

neeh sorry te laag, deze gaat onder de 80e niet weg omdat deze nog in een veel te goede staat is...

EDIT:
na de prijsschatiing te hebben gelezen en op kapaza gekeken te hebben mag deze weg voor 50 à 60e

reavermaster

Legacy Member
ThE BuGGeR zei:
neeh sorry te laag, deze gaat onder de 80e niet weg omdat deze nog in een veel te goede staat is...

EDIT:
na de prijsschatiing te hebben gelezen en op kapaza gekeken te hebben mag deze weg voor 50 à 60e

graag iets meer specs van die medion wat er allemaal inzit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan