Archief - 1g.DDR400.CL3 PC32OO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

portégé

Legacy Member
latje ram 1g.DDR400.CL3 PC32OO

bieden

latje ram 512MB pc3200

bieden

ae 1gb DDR.400.CL3 1 STUK

SWISSBIT SDU06464H1B72MT-50 512MB DDR400 2 STUKS

APACER 512MB DDR400 CL2.5 2 STUKS

INFINEON 512MB DDR400 CL3 1 STUK

ELIXIR 512 MB DDR 400 CL3 1 STUK

CORSAIR VS512MB400 1 STUK

MT8VDDT6464AG-40BD1 512MB DDR400 CL3

bod op volledig lot krijgt voorkeur

portégé

Legacy Member
heb nog een aantal ddr 400 zowel in 512m 1 gig
ddr 2 in 512mb en 1 gig
zal wss een gans lotje van maken ben eens grote kuis aan het houden alles van vaste pc moet eruit

tortelduif

Legacy Member
Heb je toevallig nog een paar pc3200 van elk 1 Gb of 512 mb liggen die in dual channel werken?
Ik zoek een paar RAM van zelfde merk en type voor een oude pc.
Groetjes

tortelduif

Legacy Member
PC3200 of DDR400 is dus gewoon twee verschillende uitdrukkiingen voor hetzelfde.
Moest het niet duidelijk zijn

portégé

Legacy Member
weet ik tortelduif maar mss zijn er mensen ( leken) die dit niet weten . ga direct eens bijzetten welke ik juist heb van latjes merk en aantal

tortelduif

Legacy Member
ok bedankt laat maar weten of je een paar functionerende latjes van 512 of 1024 hebt,ben geinteresseerd

DJones

Legacy Member
Beste portégé

Wij hebben een deal gemaakt.
Je hebt mij vrij van keuze gesteld hoe de verzending kan gebeuren.
Heb gekozen voor de kleinste bubbel gewatterde envuloppe van Bpost.
Ik heb mij akkoord gesteld dat ik 5€ verzendkosten ga betalen.Op de voorwaarde eens pakje verzonden is.
Mij een bewijs van betaling geeft en als er teveel is betaald voor de verzending je dat terug stort.

Dat wil niet zeggen dat jij daarvoor de deal zomaar moet voor afblazen.
Uw pm is reported.



pm berichten
*************

pm Djones

Hi,

Verzending met de kleinste bubbel envuloppe van Bpost kost geen 5€.
Ik heb al meermaals daar kleine objecten met verzonden.
Afein ik zal 20€ storten.
Eens pakje is verzonden met de kleinste bubbel envuloppe geef je mij een screenie van het totale bedrag van de verzending.
Heb je teveel voor gerekend dan stort je mij dat terug.
Kan je u daar akkoord mee stellen ?

mvg Franky


pm portégé

hoi

ik ging via taxipost versturen dus kost minimum 5.9 zonder envelop dan is er een track & trace . Maar ga het heel simpel houden je moet al niet meer storten ik verkoop al niet meer aan jou . Moest je gestort hebben stort ik het bedrag gewoon terug !! Dus als ik rekende 20 € - 5.9 en neem 1 € voor envelop ging ik 13 € overhouden.

veel succes in je zoektocht!

Crovax

Legacy Member
Verkoper zou beter eens reageren op mijn pm's van een vorige deal

Sent from my Optimus 2X using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan