Lorim
Legacy Member
Twee oude pc's, die van mij en m'n broer, en mijn pa zijn oude pc.
Zijn eigenlijk voor het containerpark, maar je weet nooit of mensen er nog iets mee zijn. (voor de case of enkele onderdelen ofzo?)
Ik dénk dat bij beide pc's de voeding kapot is, dus ze starten niet meer op.
- Pa zijn pc was een normale office pc die je zo in de winkel kan kopen voor 400 euro.
- andere pc was 9 jaar geleden een goed ding, Chieftec case met oude geforce 2 agp kaart, MSI moederbord, AMD athlon XP 2000+, veel te veel lichtgevende en luide fans, ... (Zo'n case)
Als er nog preciezere details moeten gegeven worden, ik kan de factuur nog wel eens oprakelen en foto's trekken indien nodig. Harde schijven zijn eruit gehaald, alsook de RAM (die kan ik er wel bijsteken indien nodig, weet niet hoeveel het precies is, zal wel niet meer dan 512 mb zijn))
Mogen uiteraard gratis opgehaald worden, maar mijn broer had nog graag een klein prijsje gehad voor de Chieftec case omdat we er destijds veel zakgeld in hebben gestoken. In Kalmthout of eventueel in Mechelen af te halen. Indien geen interesse gaan ze dus naar het stort
.
Zijn eigenlijk voor het containerpark, maar je weet nooit of mensen er nog iets mee zijn. (voor de case of enkele onderdelen ofzo?)
Ik dénk dat bij beide pc's de voeding kapot is, dus ze starten niet meer op.
- Pa zijn pc was een normale office pc die je zo in de winkel kan kopen voor 400 euro.
- andere pc was 9 jaar geleden een goed ding, Chieftec case met oude geforce 2 agp kaart, MSI moederbord, AMD athlon XP 2000+, veel te veel lichtgevende en luide fans, ... (Zo'n case)
Als er nog preciezere details moeten gegeven worden, ik kan de factuur nog wel eens oprakelen en foto's trekken indien nodig. Harde schijven zijn eruit gehaald, alsook de RAM (die kan ik er wel bijsteken indien nodig, weet niet hoeveel het precies is, zal wel niet meer dan 512 mb zijn))
Mogen uiteraard gratis opgehaald worden, maar mijn broer had nog graag een klein prijsje gehad voor de Chieftec case omdat we er destijds veel zakgeld in hebben gestoken. In Kalmthout of eventueel in Mechelen af te halen. Indien geen interesse gaan ze dus naar het stort
.