CoBalT
Legacy Member
Woensdag vertrekken we op reis, dus was het tijd om onze iPad nog eens uit de kast te halen. (aangezien we die anders nooit meer gebruiken)
Ik was begonnen met de iOS update te installeren, en dan alle apps up te daten.
Maar toen wou ik zien voor iMessage/Facetime, en dit lukt langs geen kanten om hier op ingelogd te geraken.
Als ik naar instellingen ga bij Berichten of Facetime zie ik direct het scherm waar ik mijn email en paswoord moet ingeven.
Als ik zoek via internet zou er daar normaal ook een aan/uit knop moeten staan?
Ik heb zojuist mijn paswoord van mijn account vernieuwd, en ingelogd op de ipad, maar als ik dit probeer voor iMessage/Factime (snap niet waarom ik daar nog eens apart voor moet inloggen), krijg ik telkens foutmelding: "fout tijdens activeren. Probeer het opnieuw".
Als ik een verkeerd paswoord ingeef, geeft hij de foutmelding dat het paswoord verkeerd is.
Ik ben dus al op internet gaan zoeken, en merk op dat ik gelukkig niet de enigste was die dit probleem al voor gehad heeft. Jammer genoeg werkt geen enkele voorgestelde oplossing bij mij.
Wat ik al geprobeerd heb:
Ik ben ten einde raad..
Onze iPad is een iPad Air 2, 64GB en iOS is geupdate naar de allerlaatste versie.
Ik hoop dat iemand hier nog een idee heeft?
Ik was begonnen met de iOS update te installeren, en dan alle apps up te daten.
Maar toen wou ik zien voor iMessage/Facetime, en dit lukt langs geen kanten om hier op ingelogd te geraken.
Als ik naar instellingen ga bij Berichten of Facetime zie ik direct het scherm waar ik mijn email en paswoord moet ingeven.
Als ik zoek via internet zou er daar normaal ook een aan/uit knop moeten staan?
Ik heb zojuist mijn paswoord van mijn account vernieuwd, en ingelogd op de ipad, maar als ik dit probeer voor iMessage/Factime (snap niet waarom ik daar nog eens apart voor moet inloggen), krijg ik telkens foutmelding: "fout tijdens activeren. Probeer het opnieuw".
Als ik een verkeerd paswoord ingeef, geeft hij de foutmelding dat het paswoord verkeerd is.
Ik ben dus al op internet gaan zoeken, en merk op dat ik gelukkig niet de enigste was die dit probleem al voor gehad heeft. Jammer genoeg werkt geen enkele voorgestelde oplossing bij mij.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Proberen in te loggen via wifi router boven
- Proberen in te loggen via rechtstreekse connectie op modem
- Proberen in te loggen via hotspot mobiel internet van gsm
- Onder algemeen datum & tijd "stel automatisch in" af en aan gezet.
- Onder privacy, locatievoorzieningen aangezet
- Onder contacten "mezelf" ingestoken en dan onder instellingen contacten mezelf ook aangeduid
- onder instellingen: Herstel alle instellingen
- onder instellingen: Herstel locatie en privacy
- onder instellingen: Wis alle inhoud en instellingen (dus een volledige reset)
Ik ben ten einde raad..
Onze iPad is een iPad Air 2, 64GB en iOS is geupdate naar de allerlaatste versie.
Ik hoop dat iemand hier nog een idee heeft?