pijlman
Legacy Member
Wat een stupiditeit bij Bpost zeg.
Mijn moeder koopt een lens voor haar kodak op 2ehands.
contact via e-mail, betrouwbare verkoper en was geen gmail of ander e-mailadres.
ze komen overeen om pakket verzekerd op te sturen en het komt toe bij haar thuis.
zat volledig in noppenfolie omringd (verschillende keren, echt een dik pak), geen doos aanwezig.
Ze sluit de lens aan en de autofocus werkt niet.
Verkoper beweert bij hoog en laag dat alles werkte bij verzenden en via telefoon vertelt de verkoper dat hij via zijn zaak vaak dingen opstuurt die kapot arriveren.
Hij dient klacht in en gaat geld terugstorten op geblokkeerde rekening. (is ondertussen zelf al gebeurd)
nu vandaag een paar minuten na indienen klacht krijgt de verkoper een mail dat ze de klacht verwerpen want:
Uit de informatie die wij verzamelden, bleek dat er bij het vervoer van uw zending niets misgelopen is. Wij herinneren u er bovendien aan dat de bestemmeling kan weigeren de zending in ontvangst te nemen indien hij een onregelmatigheid vaststelt. De postman-uitreiker moet dit melden aan zijn verantwoordelijke, die de nodige vaststellingen doet.
hoe kunnen zij in 30 minuten zien dat er niets foutgelopen is met de zending...
net alsof er een camera staat gericht op alle pakjes...
En hoe kan mijn moeder pakje weigeren als ze het pakje nog nooit van dichtbij gezien heeft...
Als de autofocus kapot is, wijst het vaak op valschade.
Dus vermoedelijk is ze gewoon gevallen in transport of in sorteercentrum.
Ik kan perfect geloven dat de postbode zorg draagt ervoor, maar er zijn zeker nog 10 handen aan geweest.
Man Man, Bpost...
Mijn moeder koopt een lens voor haar kodak op 2ehands.
contact via e-mail, betrouwbare verkoper en was geen gmail of ander e-mailadres.
ze komen overeen om pakket verzekerd op te sturen en het komt toe bij haar thuis.
zat volledig in noppenfolie omringd (verschillende keren, echt een dik pak), geen doos aanwezig.
Ze sluit de lens aan en de autofocus werkt niet.
Verkoper beweert bij hoog en laag dat alles werkte bij verzenden en via telefoon vertelt de verkoper dat hij via zijn zaak vaak dingen opstuurt die kapot arriveren.
Hij dient klacht in en gaat geld terugstorten op geblokkeerde rekening. (is ondertussen zelf al gebeurd)
nu vandaag een paar minuten na indienen klacht krijgt de verkoper een mail dat ze de klacht verwerpen want:
Uit de informatie die wij verzamelden, bleek dat er bij het vervoer van uw zending niets misgelopen is. Wij herinneren u er bovendien aan dat de bestemmeling kan weigeren de zending in ontvangst te nemen indien hij een onregelmatigheid vaststelt. De postman-uitreiker moet dit melden aan zijn verantwoordelijke, die de nodige vaststellingen doet.
hoe kunnen zij in 30 minuten zien dat er niets foutgelopen is met de zending...
net alsof er een camera staat gericht op alle pakjes...
En hoe kan mijn moeder pakje weigeren als ze het pakje nog nooit van dichtbij gezien heeft...
Als de autofocus kapot is, wijst het vaak op valschade.
Dus vermoedelijk is ze gewoon gevallen in transport of in sorteercentrum.
Ik kan perfect geloven dat de postbode zorg draagt ervoor, maar er zijn zeker nog 10 handen aan geweest.
Man Man, Bpost...