optio
Legacy Member
Hallo
Ik had een vraagje i.v.m. men wijsheidstanden.
Ik heb deze namelijk woensdag ochtend laten uithalen onder plaatselijke verdoving.
Van de linkse heb ik niks last omdat deze al half was doorgegroeid en daarmee ging hij ook zeer makkelijk eruit.
Maar de rechtse zat nog volledig onder het tandvlees en toen zijn ze eerst beginne breken eraan en toen boren en toen opnieuw breken.
Nu heb ik al 2 dagen een dik gezicht aan die kant wat volkomen normaal is maar ik heb onder die normale zwelling een steenharde bol zitten op men kaaklijn en ik vroeg mij af of dit normaal was of dat ik terug contact zou opnemen met de tandchirurg. Dus als iemand mij hier meer uitleg zou kunnen over geven zou zeer fijn zijn.
Alvast bedankt
Ahja en nog een vraag ik heb van die witte zelfoplossende draadjes hoelang duurt dit gemiddeld voor deze verdwijnen? (want 1 steekt in men tandvlees en voelt nie zo fijn aan.:doh: )
Danke
Ik had een vraagje i.v.m. men wijsheidstanden.
Ik heb deze namelijk woensdag ochtend laten uithalen onder plaatselijke verdoving.
Van de linkse heb ik niks last omdat deze al half was doorgegroeid en daarmee ging hij ook zeer makkelijk eruit.
Maar de rechtse zat nog volledig onder het tandvlees en toen zijn ze eerst beginne breken eraan en toen boren en toen opnieuw breken.
Nu heb ik al 2 dagen een dik gezicht aan die kant wat volkomen normaal is maar ik heb onder die normale zwelling een steenharde bol zitten op men kaaklijn en ik vroeg mij af of dit normaal was of dat ik terug contact zou opnemen met de tandchirurg. Dus als iemand mij hier meer uitleg zou kunnen over geven zou zeer fijn zijn.
Alvast bedankt
Ahja en nog een vraag ik heb van die witte zelfoplossende draadjes hoelang duurt dit gemiddeld voor deze verdwijnen? (want 1 steekt in men tandvlees en voelt nie zo fijn aan.:doh: )
Danke