Conqie
Legacy Member
Hallo beste Tgamers!
Ik heb een tijdje geleden men stage gedaan in het labo van aquafin, en nu dacht ik om toch een beetje in dezelfde lijn te blijven voor men eindwerk, namelijk
KWZI's, of kleinschalige waterzuiveringstations
Voornamelijk met riet dus..
een deel van men eindwerk zou dan inhouden om zelf zo'n "waterzuiveringstation" aan te leggen, Maar omdat ervaring altijd handig is, vroeg ik me af dat iemand dit al heeft geprobeert, ik weet wel wat basisbegingselen, en ben alle informatie aan het opzoeken dat er te vinden is(ja zelf de bibliotheek wordt benut ^^)
Maar ik zit toch nog met een aantal vraagjes, en tips zijn ook altijd welkom.
namelijk:
Kan dit wel worden aangelegd in de winter? en waar kan ik het best
Riet of echt riet (Phragmites australis syn. Phragmites communis) vinden?
(zou ik gewoon langs de kant van een meer een aantal planten kunnen uitsteken, om vervolgens te planten?) of mischien beter naar een tuincentra gaan?
alle hulp is welkom!
Ik heb een tijdje geleden men stage gedaan in het labo van aquafin, en nu dacht ik om toch een beetje in dezelfde lijn te blijven voor men eindwerk, namelijk
KWZI's, of kleinschalige waterzuiveringstations
Voornamelijk met riet dus..
een deel van men eindwerk zou dan inhouden om zelf zo'n "waterzuiveringstation" aan te leggen, Maar omdat ervaring altijd handig is, vroeg ik me af dat iemand dit al heeft geprobeert, ik weet wel wat basisbegingselen, en ben alle informatie aan het opzoeken dat er te vinden is(ja zelf de bibliotheek wordt benut ^^)
Maar ik zit toch nog met een aantal vraagjes, en tips zijn ook altijd welkom.
namelijk:
Kan dit wel worden aangelegd in de winter? en waar kan ik het best
Riet of echt riet (Phragmites australis syn. Phragmites communis) vinden?
(zou ik gewoon langs de kant van een meer een aantal planten kunnen uitsteken, om vervolgens te planten?) of mischien beter naar een tuincentra gaan?
alle hulp is welkom!


