Thierry
Legacy Member
Hallo,
Toen ik vanmorgen opstond nam ik een soort chloorgeur waar in de badkamer, maar ik dacht toen dat het te wijten was aan een of ander kuisproduct. Toen ik daarna kraantjeswater ging halen voor op m'n kamer, bleek die geur overal in de leidingen te zitten.
Ik heb dan maar naar de VMW gebeld en toen bleek dat er nog andere klachten waren van mensen uit Kortrijk. Zijn hier nog mensen die de geur waarnemen?
Toen ik vanmorgen opstond nam ik een soort chloorgeur waar in de badkamer, maar ik dacht toen dat het te wijten was aan een of ander kuisproduct. Toen ik daarna kraantjeswater ging halen voor op m'n kamer, bleek die geur overal in de leidingen te zitten.
Ik heb dan maar naar de VMW gebeld en toen bleek dat er nog andere klachten waren van mensen uit Kortrijk. Zijn hier nog mensen die de geur waarnemen?


)