Archief - Waterige neus?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Qualistor

Legacy Member
Ellowwww!

Ik zit de laaste 2 dagen met een probleempje dat ik constant met een dichte neus rondloop, die dan nog eens constant 'druppelt' ..

Iemand die weet wat je daaraan kan doen? (liefs serieuze reacties, en niet van: steek dopjes in uw neus, loop met uw hoofd omhoog etc...)

Het is wel vrij irritant, heb vandaag al terug 4 zakdoeken versleten die hele nat zijn :s .. het is niet het normale 'snot', maar echt precies water die uit m'n neus loopt :(

Zijn daar goeie geneesmiddellen voor? Of ga ik beter es naar de dokter ofzo (alhoewel ik me niet ziek voel ofzo hoor)

iemand? ;)

Alvast bedankt,

Snotterende Q.

GroovyBeatsss

Legacy Member
neusspray?

Men pa zegt ook altijd dat aan zoutwater ruiken ook helpt, maar nog nooit getest gehad :p

EDIT: raadpleeg toch gwn een dokter :/ Die zal u wel iets kunnen voorschrijven eh

Wa gaat ge anders doen? als wij hier 10 dingen posten die niet helpen gaat gij die allemaal halen?

Dakantochnie

Legacy Member
Kunt ge niets aan doen. Ge hebt wss een verkoudheid die -wie weet- zoals bij mij zal overlopen in een griep.

NSA.Rhinox

Legacy Member
Simpel. Ga naar den dokter en negeer alle "raad" van medicamenten pakken.

Crusher

Legacy Member
300ml warm water samen met 5 druppeltjes nasa rhinathiol in een kommetje en een handdoekje over uw hoofd.. Helpt perfect! Ik moet zeggen dat ik telkens als ik een verkoudheid heb, hetzelfde symptoom voorheb(waterig snot).
Ook de neusspray van nasa rhinatiol gebruik ik dan, en na paar dagen is dat over.
Normaal zou die waterneus na 2 dagen al serieus moeten geminderd zijn, anders heb je risico op uitdrogen, dus veel drinken en als het niet overgaat een dokter raadplegen, want het kan ook een ontsteking van sinussen zijn!

Conqie

Legacy Member
Dichtbranden blijkt ook succes te hebben

edit: kom é zeg, kom eens niet met elk "probleem" naar dit forum

Thin Liz

Legacy Member
Loopneus: allergie? Zoja: Antihistaminicum (+decongestivum): Vibrocil neusspray bv.

Maar meestal moet je met een gewoon decongestivum ook al geholpen zijn: Nasa Rhinatiol, Otrivine, Rhinospray, ... er zijn er genoeg

@ Crusher: Nasa Rhinathiol laten verdampen in warm water vind ik toch niet aan te raden, daarvoor werd het trouwens ook niet gemaakt. Ik zou best gewoon dampen met de conventionele eucalyptus-munt-toestanden (Inhalo Rhinathiol) (tenzij je dat bedoelde :) ), dat helpt zelfs nog beter om je ademhalingsstelsel volledig 'open' te zetten.

cram

Legacy Member
Of lees de FAQ eens goed door Gegarandeert uwe neus is genezen.;)
En dit is meer een thread voor zwam vind ik,kunnen we het slachtoffer lekker zwam tips geven.
O ja
Qualistor zei:
Ellowwww!

Ik zit de laaste 2 dagen met een probleempje dat ik constant met een dichte neus rondloop, die dan nog eens constant 'druppelt' ..
Hij is dicht en hij druppelt? Ge zit dus ook met een dichtings probleem?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan