whatever9
Legacy Member
Hallo,
Ik ben al een tijdje bezig met verbouwen aan mijn kamer en nu heb ik dus een probleempje. Ik zit met deels schuine en deels rechte ramen en ik ben geen fan van gordijnen.
dit is het raam in kwestie:
http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/DSC00001.JPG
Ik zou zeer graag lamellen hangen maar nu is de vraag: is dit wel mogelijk? heeft iemand dit al gedaan? ik heb dus 2 keer zo'n raam, ze zijn elkaars spiegelbeeld. Voorlopig hangen er lappen stof voor met een schoen er op om het raam "open" te houden
dit is dus niet echt ideaal
heeft er iemand ideekes hoe ik dit kan aanpakken? of misschien iets anders dan lamellen?
help me
Ik ben al een tijdje bezig met verbouwen aan mijn kamer en nu heb ik dus een probleempje. Ik zit met deels schuine en deels rechte ramen en ik ben geen fan van gordijnen.
dit is het raam in kwestie:
http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/DSC00001.JPG
Ik zou zeer graag lamellen hangen maar nu is de vraag: is dit wel mogelijk? heeft iemand dit al gedaan? ik heb dus 2 keer zo'n raam, ze zijn elkaars spiegelbeeld. Voorlopig hangen er lappen stof voor met een schoen er op om het raam "open" te houden
dit is dus niet echt ideaal
heeft er iemand ideekes hoe ik dit kan aanpakken? of misschien iets anders dan lamellen?
help me


