Archief - Wat nodig voor Top-pack Telenet?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
Hallo

Ben dus van plan om dit combinatie pakket aan te schaffen,aangezien we met internet en telefoon al bij telenet zitten.Heb expressnet nu,maar wil dus overschakelen naar Turbo(aangezien een huidige demo tegenwoordig ruim over de 1Gb zit,kom ik met 12Gb per maand niet echt meer toe...).Mijn vraag is dus:Moet ik iets extra's aankopen,omdat ze op de telenet-site spreken over eventuele installatie-kosten?Heb toch al een modem?

Robust²

Legacy Member
Bel gewoon eens naar de helpdesk, zij zullen het rapst van al je vragen kunnen beantwoorden. ;)

(Volgens mij niet trouwens)

svendevil

Legacy Member
Een upgrade kost u niks...
Je kan op de "mijn-telenet" pagina zo'n omschakeling doen, normaalgezien moet dat binnen de 10 minuten geklaard zijn.

Als je modem deze snelheden niet aankan, bel je gewoon op het nummer 015/66.66.66, dan sturen we een technieker langs die voor jouw de modemswap gratis gaat uitvoeren...

soulreaper

Legacy Member
Oke bedankt voor de info mannen:D,nu nog de baas in huis zo ver krijgen haha

Hoe weet ik eigenlijk of mijn modem die snelheden aankan?

soulreaper

Legacy Member
Trouwens:Activeringskost staat aangegeven op 50 euro?volgens de helpdesk moet ik dat echter niet betalen.Klopt dit?

Optec

Legacy Member
soulreaper zei:
Oke bedankt voor de info mannen:D,nu nog de baas in huis zo ver krijgen haha

Hoe weet ik eigenlijk of mijn modem die snelheden aankan?

again : helpdesk of het typenr effe googlieën?

Robust²

Legacy Member
Nu, de helpdesk zegt ook dat mijn internet compleet normaal is, terwijl ik met mijn turbo abonnement nog niet eens de snelheid kan halen die de meeste telenet-klanten met expresnet halen!
En er is nog maar een nieuwe modem gestoken paar maand geleden, dus daar ligt het niet aan :(

Epyon

Legacy Member
Je moet niks doen, enkel je abonnement wijzigen. Meer dan waarschijnlijk heb je al een geschikte modem (die wordt al jaren geplaatst) en indien niet komen ze dat zelf doen. Je betaalt voor je abonnementswijziging geen extra kosten, enkel een hoger abonnementsgeld (uiteraard :p ) .

Optec

Legacy Member
robust² zei:
Nu, de helpdesk zegt ook dat mijn internet compleet normaal is, terwijl ik met mijn turbo abonnement nog niet eens de snelheid kan halen die de meeste telenet-klanten met expresnet halen!
En er is nog maar een nieuwe modem gestoken paar maand geleden, dus daar ligt het niet aan :(



Aangetekend schrijven(ingebrekestelling) met referenties en bewijzen.

Opzeggen en ADSL 2 nemen. (that's what I did )

chosen1

Legacy Member
die 50€ activeringskost is gewoon de waarborg voor uw modem die ze niet meer teruggeven dacht ik!

svendevil

Legacy Member
ECHT NIET hé!

waarborg bestaat al 2 jaar niet meer... het is gewoon een activatiekost die 1 keer betaald moet worden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan