blacky
Legacy Member
Ok, de topic klopt messchien helemaal niet maar wist niet anders hoe het anders te noemen.
Het zit dus zo, 2 weken geleden heb ik bloed laten trekken voor een gewone controle. Men bloed was 100% in orde. Behalve de arm waar die dokter heeft geprikt. Die arm ziet al zoon 2 weken blauw en doet redelijk wat pijn. Ik kan hem niet volledig strekken en draaien. Wordt er snachts zoon 2à3 keer van wakker omdat ie pijn doet in die houding waar ik dan in lig. Normaal zou ik het gewoon laten gebeuren, het geneest wel na een tijd. Maar enkele mensen zijde tege me dat ik dit niet zomaar mag laten gebeuren. Uiteraard ga ik nooitmeer naar die dokter :/ Maar wat kan ik doen?
Het zit dus zo, 2 weken geleden heb ik bloed laten trekken voor een gewone controle. Men bloed was 100% in orde. Behalve de arm waar die dokter heeft geprikt. Die arm ziet al zoon 2 weken blauw en doet redelijk wat pijn. Ik kan hem niet volledig strekken en draaien. Wordt er snachts zoon 2à3 keer van wakker omdat ie pijn doet in die houding waar ik dan in lig. Normaal zou ik het gewoon laten gebeuren, het geneest wel na een tijd. Maar enkele mensen zijde tege me dat ik dit niet zomaar mag laten gebeuren. Uiteraard ga ik nooitmeer naar die dokter :/ Maar wat kan ik doen?