Mandes
Legacy Member
hoy,
hier in Letland hebben ze een weer een geweldig idee. Ze willen namelijk zowaar het achtst wereldwonder bouwen.
http://www.walloftheworld.org
Het komt er dus op neer een keigrote formatie van muren op te zetten ergens in een park en de bedoeling is dat 65 miljoen zich inschrijft zodat hun naam op de muur komt te staan.
Geld gaat naar goede doelen ook. Ik geloof dat ge er al voor 5 euro opgeraakt.
Vind het nog wel een tof idee
, maar het gaat wss ook maar bij een idee blijven.
peace
hier in Letland hebben ze een weer een geweldig idee. Ze willen namelijk zowaar het achtst wereldwonder bouwen.
http://www.walloftheworld.org
Het komt er dus op neer een keigrote formatie van muren op te zetten ergens in een park en de bedoeling is dat 65 miljoen zich inschrijft zodat hun naam op de muur komt te staan.
Geld gaat naar goede doelen ook. Ik geloof dat ge er al voor 5 euro opgeraakt.
Vind het nog wel een tof idee
, maar het gaat wss ook maar bij een idee blijven.peace


