Archief - wall of the world

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mandes

Legacy Member
hoy,
hier in Letland hebben ze een weer een geweldig idee. Ze willen namelijk zowaar het achtst wereldwonder bouwen.
http://www.walloftheworld.org

Het komt er dus op neer een keigrote formatie van muren op te zetten ergens in een park en de bedoeling is dat 65 miljoen zich inschrijft zodat hun naam op de muur komt te staan.
Geld gaat naar goede doelen ook. Ik geloof dat ge er al voor 5 euro opgeraakt.
Vind het nog wel een tof idee :), maar het gaat wss ook maar bij een idee blijven.

peace:woohoo:

^^pathfinder^^

Legacy Member
betalen ofwa??

"You are aware and agree that, if the project membership does not reach 2 million people within 3 years after the start of the registration (please see the starting date at the bottom of this web page), the project will be terminated. In that case at least a half of the collected registration fees will be donated for charity via the Red Cross."

Ik ken dat.

zipke

Legacy Member
Kvindet een mooi idee. Zeker als het effectief naar een goed doel gaat..

Nuja, een minpuntje... hoe lang gaat die muur daar staan zonder graffiti?

Edit: oké, heb net gezien dat het in één of ander park gaat komen dus zal er wel security zijn :p

Hopelijk is die muur wel in segmenten verdeeld, ik zie mij daar al zoeken achter mijn naam :s

democracy02

Legacy Member
zielig iniatief, in plaats van het achtste wereldwonder zouden ze het beter de zoveelste fuckup noemen.

het gras, de bomen en de dieren die er in leven zijn weer niet mooi genoeg.
laten we er wa beton op gieten en stomme muren op bouwen :ironic:

nog een geluk dat ik me niet meer druk maak in de dwaze streken van de mensheid.

Cazzz

Legacy Member
democracy02 zei:
zielig iniatief, in plaats van het achtste wereldwonder zouden ze het beter de zoveelste fuckup noemen.

het gras, de bomen en de dieren die er in leven zijn weer niet mooi genoeg.
laten we er wa beton op gieten en stomme muren op bouwen :ironic:

nog een geluk dat ik me niet meer druk maak in de dwaze streken van de mensheid.

dit lijkt me toch op druk maken :p

kvind het wel een mooi idee, maar ik ga er toch ni voor dokke ze :p

democracy02

Legacy Member
Cazzz zei:
dit lijkt me toch op druk maken :p

kvind het wel een mooi idee, maar ik ga er toch ni voor dokke ze :p
ik zeg gewoon hoe het is maar ik voel me er niet slecht door :p

da idioot bouwwerk is zogezegd "pro-peace" ma 't is de zoveelste waste of time, waste of money, waste of green.
als ze iets goe willen doen, da ze de armen in afrika&azië die geen eten/water hebben wa helpen...
of de ghettos wa opfleuren zoda de mensen zich wa positiever kunnen voelen.

djbramz

Legacy Member
Dees project vind ik toch gen "wereldwonder" waardig als we kijken naar de hedendaagse mogelijkheden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan