Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Api3 zei:dan zou het hier vol met van die overdreven afbeeldingen staan, laat maar gelijk dat nu is, vind die xfire profiles er zelf al teveel aan IMO.
Sigs zouden tot 5000 keer irritanter worden.Highlander zei:Waarom mag je geen html sigs if degelijke hebben ?
Highlander zei:Waarom mag je geen html sigs if degelijke hebben ?
Lijkt me niet meer van deze tijd ?
Dank
