casualties
Legacy Member
Hoi,
ik denk erover om deel te nemen aan een vrijwilligersproject in Latijns-Amerika. De reden waarom ik hieraan wil deelnemen zijn zeer uitlopend maar een van de hoofdreden is het verbeteren van mijn Spaanse kennis. Nu heb ik al enkele sites gevonden via de europese jeugdsite, maar ik zou graag of iemand met zulke projecten ervaring heeft.
Hebben jullie dit ooit al eens gedaan? Wat zijn de voor- en nadelen?
Alvast bedankt voor nuttige bijdragen in dit topic.
ik denk erover om deel te nemen aan een vrijwilligersproject in Latijns-Amerika. De reden waarom ik hieraan wil deelnemen zijn zeer uitlopend maar een van de hoofdreden is het verbeteren van mijn Spaanse kennis. Nu heb ik al enkele sites gevonden via de europese jeugdsite, maar ik zou graag of iemand met zulke projecten ervaring heeft.
Hebben jullie dit ooit al eens gedaan? Wat zijn de voor- en nadelen?
Alvast bedankt voor nuttige bijdragen in dit topic.

)

