Snoggy
Legacy Member
Hey,
Ik zit momenteel in Amerika en had volgend jaar graag vrijwillegerswerk gedaan in het buitenland. Aangezien ik belg ben kan ik niet aan het peacecorps meedoen omdat je daarvoor een US citizen moet zijn. Nu vroeg ik mij af of mensen hier gelijkaardige europese instanties kennen. Ik kom in juni reeds terug naar huis.
Graag zou ik naar afrika of latijns amerika gaan. Iemand enige tips? Ik heb gezocht op google maar onder vrijwilligerswerk vind je alleen maar dingen voor belgië zelf.
Thnx in advance...
me.
Ik zit momenteel in Amerika en had volgend jaar graag vrijwillegerswerk gedaan in het buitenland. Aangezien ik belg ben kan ik niet aan het peacecorps meedoen omdat je daarvoor een US citizen moet zijn. Nu vroeg ik mij af of mensen hier gelijkaardige europese instanties kennen. Ik kom in juni reeds terug naar huis.
Graag zou ik naar afrika of latijns amerika gaan. Iemand enige tips? Ik heb gezocht op google maar onder vrijwilligerswerk vind je alleen maar dingen voor belgië zelf.
Thnx in advance...
me.
dus ben blij dat er nog zo een mensen bestaan nu willen helpen in deze corrupte maatschapij 