Marbug
Legacy Member
Ik ben van plan om naar edp net over te schakelen. Maar ik heb nog enkele vraagjes die ik niet heb gevonden op het foruym of op het internet.
Blijft u ip lang hetzelfde zoals bij telenet? en weet er iemand of de kans op problemen klein zijn? Ook wou ik weten of u internet connectie 24/7 blijft bestaan zonder enige disconnect van een 10 tal seconden ofzo.
En in verband met de ping zou het normaalgezien ook geen probleem mogen zijn zekers?
Blijft u ip lang hetzelfde zoals bij telenet? en weet er iemand of de kans op problemen klein zijn? Ook wou ik weten of u internet connectie 24/7 blijft bestaan zonder enige disconnect van een 10 tal seconden ofzo.
En in verband met de ping zou het normaalgezien ook geen probleem mogen zijn zekers?