Mutske
Legacy Member
ik heb telenet en sinds gisteren (donderdag 18/01) gaat het supertraag.
ik zit niet op smallband, ben niets aan het downloaden en heb een ping naar www.google.be van 30ms average.
hoe komt dit en hoe kan ik dit verhelpen?
thx
ik zit niet op smallband, ben niets aan het downloaden en heb een ping naar www.google.be van 30ms average.
hoe komt dit en hoe kan ik dit verhelpen?
thx

