zabulus
Legacy Member
Dag,
Ik had een vraag over hoe het nu juist zit met het traffiek verbruik. Bij Expressnet Plus, kan je namelijk gratis op de hotspots in loggen. Maar komt de traffiek die je verbruikt op die hotspot mee op je telemeter te staan?
De search was down (download search.php?) en op de telenet website vond ik hierover ook niet echt specifieke info over terug. Vermits het zaterdag is zal de helpdesk ook wel niet werken
Zelf heb ik geen Expressnet Plus, maar ik ben mss van plan me dit aan te schaffen.
Grtz, zab
Ik had een vraag over hoe het nu juist zit met het traffiek verbruik. Bij Expressnet Plus, kan je namelijk gratis op de hotspots in loggen. Maar komt de traffiek die je verbruikt op die hotspot mee op je telemeter te staan?
De search was down (download search.php?) en op de telenet website vond ik hierover ook niet echt specifieke info over terug. Vermits het zaterdag is zal de helpdesk ook wel niet werken

Zelf heb ik geen Expressnet Plus, maar ik ben mss van plan me dit aan te schaffen.
Grtz, zab