Lon$daLe
Legacy Member
hoi , ik heb hier een brief liggen en die zegt " indien de voorziene datum voor het gesprek u niet past : vul rubriek 1 en 3 in en bezorg terug ten laatste 1 dag voor het gesprek"
nu rubriek 1 is gedrukte tekst " ik verklaar dat ik niet aanwezig kan zijn op voorziene datum en vraag een andere afspraak " , en dan kan je zelf invullen of je op die dag voormiddag of namiddag wilt en een gsm nummer
rubriek 3 is gwn datum en handtekening die je moet zetten , wnnr je die invult
nu staat eronder ook rubriek 2 , met vakjes voor een reden om niet te gaan zoals ziekte , andere redenen etc etc
en er staat indien u een geldige reden hebt vul dan rubriek 2 en 3 in
nu is mijn vraag , als ik doe gelijk er als eerste staat , namelijk " indien de voorziene datum voor het gesprek u niet past : vul rubriek 1 en 3 in en bezorg terug ten laatste 1 dag voor het gesprek " , dan is dus rubriek 1 en 3 invullen genoeg en gwn de dag ervoor gaan afgeven right?
nu rubriek 1 is gedrukte tekst " ik verklaar dat ik niet aanwezig kan zijn op voorziene datum en vraag een andere afspraak " , en dan kan je zelf invullen of je op die dag voormiddag of namiddag wilt en een gsm nummer
rubriek 3 is gwn datum en handtekening die je moet zetten , wnnr je die invult
nu staat eronder ook rubriek 2 , met vakjes voor een reden om niet te gaan zoals ziekte , andere redenen etc etc
en er staat indien u een geldige reden hebt vul dan rubriek 2 en 3 in
nu is mijn vraag , als ik doe gelijk er als eerste staat , namelijk " indien de voorziene datum voor het gesprek u niet past : vul rubriek 1 en 3 in en bezorg terug ten laatste 1 dag voor het gesprek " , dan is dus rubriek 1 en 3 invullen genoeg en gwn de dag ervoor gaan afgeven right?
.