molog
Legacy Member
Een 8 tal weken geleden heb ik men voet omgeslagen (naar de binnenkant toe) bij het voetballen. Na 2 dagen afwachten had ik een lange blauwe streep onder mijn enkelkapsel en hij was goed opgezwollen wat dus kan duiden op een scheur in men ligamenten 
Nu na wat goede rust (8a9 weken) zou ik graag terug willen beginnen voetballen Het doet wel nog wat pijn als ik loop en in de morgen als ik juist uit men bed kom
Dus zou het verstandig zijn om al beginnen te voetballen of mss beter nog even wachten? Ik heb vernomen dat je daar wrs van gaat blijven last hebben.
Want ik heb niet echt zin omdat nog eens mee te maken.
Al vast bedankt.

Nu na wat goede rust (8a9 weken) zou ik graag terug willen beginnen voetballen Het doet wel nog wat pijn als ik loop en in de morgen als ik juist uit men bed kom
Dus zou het verstandig zijn om al beginnen te voetballen of mss beter nog even wachten? Ik heb vernomen dat je daar wrs van gaat blijven last hebben.
Want ik heb niet echt zin omdat nog eens mee te maken.
Al vast bedankt.

) en bij begin nieuwe seizoen hoop ik toch er geen last meer van te ondervinden.
Helaas mogen andere members geen advies geven, ze zijn nl. niet bekwaam :doc: