Bosvos
Legacy Member
hallo beste TNG'ers
ik heb een vraagje ivm vitaminen. Ik ben de laatste tijd snel en veel ziek (vooral aan de luchtwegen, maar dat is omdat ik daar nogal gevoelig voor ben).
De dokter heeft me een kuur aangeraden die nog in de experimentele fase zit (naam vergeten) en dat zou dan nog jaren duren eer ik volledig in orde ben.
Deze kuur moet ik 2 maal per jaar nemen, elke keer 3 maand aan een stuk.
aangezien dit nog experimenteel is zie ik dit niet direct zitten.
en omdat ik de laatste tijd eveneens erg moe en 'plattekes' ben, heeft mijn moeder hier en daar eens geinformeerd bij vrienden en kennissen. Deze raden Dynatonic aan. Nu, ik ken niks van zo'n dingen, dus: wat raden jullie me aan?
kortom: vitaminen om m'n weerstand te verbeteren + het sloomheidsgehalte naar beneden te halen.
(ben ondertussen al begonnen met enorm veel fruit te eten, vooral kiwi's
)
dank bij voorbaat
ik heb een vraagje ivm vitaminen. Ik ben de laatste tijd snel en veel ziek (vooral aan de luchtwegen, maar dat is omdat ik daar nogal gevoelig voor ben).
De dokter heeft me een kuur aangeraden die nog in de experimentele fase zit (naam vergeten) en dat zou dan nog jaren duren eer ik volledig in orde ben.
Deze kuur moet ik 2 maal per jaar nemen, elke keer 3 maand aan een stuk.
aangezien dit nog experimenteel is zie ik dit niet direct zitten.
en omdat ik de laatste tijd eveneens erg moe en 'plattekes' ben, heeft mijn moeder hier en daar eens geinformeerd bij vrienden en kennissen. Deze raden Dynatonic aan. Nu, ik ken niks van zo'n dingen, dus: wat raden jullie me aan?
kortom: vitaminen om m'n weerstand te verbeteren + het sloomheidsgehalte naar beneden te halen.
(ben ondertussen al begonnen met enorm veel fruit te eten, vooral kiwi's
)dank bij voorbaat


