Marbug
Legacy Member
Ik ben van plan om van telenet naar dommel over te schakelen vooral door de upload limiet. De snelheid kan me niet veel schelen dat da ietske lager ligt, ik heb er weinig gebruik van gemaakt van een hoge dl-limiet.
Maar men vraag is nu, wat jullie van dommel vinden (geen bs aub).
En ook om de hoeveel keren veranderd hun ip?
Ik heb ook een router van US Robotics, hoe kan ik die instellen om met een adsl modem te werken? Want ik herinner mij nog dat ik een wachtwoord en login moest geven om op het internet te gaan. Maar naar't schijnt kunde da in u router instellen
Ik heb da zelf nog niet in men router gezien. Iemand heeft me wel gezegd dat dat men router nu op "get dynamic wan id" staat, en dat ik da anders meot instellen, maar hoe zit da nu me een router van US Robotics ?
Maar men vraag is nu, wat jullie van dommel vinden (geen bs aub).
En ook om de hoeveel keren veranderd hun ip?
Ik heb ook een router van US Robotics, hoe kan ik die instellen om met een adsl modem te werken? Want ik herinner mij nog dat ik een wachtwoord en login moest geven om op het internet te gaan. Maar naar't schijnt kunde da in u router instellen
Ik heb da zelf nog niet in men router gezien. Iemand heeft me wel gezegd dat dat men router nu op "get dynamic wan id" staat, en dat ik da anders meot instellen, maar hoe zit da nu me een router van US Robotics ?
