Skoran
Legacy Member
Aloha,
Ik ben alles hier atm nogal beu
, ik heb eigenlijk zin in niks en wil gewoon ff weg.
Het is in het midden van het schooljaar dus nu kan ik niet ff op vakantie ofzo dus kreeg mijn lief het idee om in de grote vakantie vakantiewerk in het buitenland te gaan doen.
Heeft iemand hier al ervaring mee? Waar hebt ge gewerkt? Wat hebt ge gedaan? hoeveel verdiende ge? Hoe zit daar praktisch enzovoort.
Ik ben alles hier atm nogal beu
, ik heb eigenlijk zin in niks en wil gewoon ff weg.Het is in het midden van het schooljaar dus nu kan ik niet ff op vakantie ofzo dus kreeg mijn lief het idee om in de grote vakantie vakantiewerk in het buitenland te gaan doen.
Heeft iemand hier al ervaring mee? Waar hebt ge gewerkt? Wat hebt ge gedaan? hoeveel verdiende ge? Hoe zit daar praktisch enzovoort.

) die een gebouw of iets dergelijks renoveren...