Archief - Vakantiewerk in buitenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skoran

Legacy Member
Aloha,

Ik ben alles hier atm nogal beu :p, ik heb eigenlijk zin in niks en wil gewoon ff weg.
Het is in het midden van het schooljaar dus nu kan ik niet ff op vakantie ofzo dus kreeg mijn lief het idee om in de grote vakantie vakantiewerk in het buitenland te gaan doen.
Heeft iemand hier al ervaring mee? Waar hebt ge gewerkt? Wat hebt ge gedaan? hoeveel verdiende ge? Hoe zit daar praktisch enzovoort.

TiZon

Legacy Member
Druifkes gaan plukken voor 2 weken, daarna kunt ge nog 2 weken daar blijven gratis bij die mensen....

Zuid-Frankrijkis dat dus ;)

plexus

Legacy Member
Er zijn wel enkele interim bureaus die daar in gespecialiseerd zijn. Dat zijn dan vooral aanbiedingen als monitor ofzo voor toeristische regio's waar veel Belgen en Nederlanders komen. Dat zijn wel lange dagen en ge verdient bijzonder weinig, maar naar 't schijnt is 't wel een leuke ervaring.

^^VooDoo^^

Legacy Member
TiZon zei:
Druifkes gaan plukken voor 2 weken, daarna kunt ge nog 2 weken daar blijven gratis bij die mensen....

Zuid-Frankrijkis dat dus ;)

Moet ge toch bijna zot aan't worden zijn na 2 weken elken dag druiven te plukken ... :/
Tis al zo erg voor 1x in de week appelen te plukken, wil het ni weten hoe het is om elke dag druiven te plukken dan :p

En hoeveel verdient da dan ?

Raukaris

Legacy Member
Ze zeggen dan dat ge heel snel vlot frans leert praten (/=/ correct frans)

allez een tante heeft da toch gedaan en die zegt da, klopt dat? Want ik heb geen talent/aanleg voor frans en zou dat wel eens proberen.

MyDyingBride

Legacy Member
Geen stages in het buitenland? (Deed gij geen lerarenopleiding? in dat geval zal je wel geen buitenlandse stages hebben, neem ik aan)

Binnen 2 jaar zit ik met een buitenlandse stage van 6 maanden, wellicht ga ik richting de UK, ik kijk er al naar uit :D

Trouwens, er bestaan ook zo van die bouwkampen ofzoiets, en dat zijn eigenlijk gewoon een groep jongeren (een groep avontuurlijke jongeren, JOY :x ) die een gebouw of iets dergelijks renoveren...

Ik weet dat dit vb in frankrijk ook gedaan wordt.

En anders, waarom ga je niet gewoon eens op reis? Een reis maak je zo duur als je wilt

Skoran

Legacy Member
Ik heb juist een gitaar gekocht van bijna 800 euro :p, finanicieel staat het nogal laag hier atm :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan