JelleMees
Legacy Member
Ik heb geen goede voornemens, maar mijn ma wel:
http://www.garagetv.be/video-galerij/jellemees/video2654.aspx
Wat zijn jullie voornemens voor 2007?
http://www.garagetv.be/video-galerij/jellemees/video2654.aspx
Wat zijn jullie voornemens voor 2007?