Archief - Uitgaan aan het Gardameer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dean1

Legacy Member
Yo iedereen,

Ik ben al bezig me de grote vakantie en ik zou graag naar het Gardameer (Peschiera) trekken met vrienden van mij, het ziet er een zeer leuke bestemming uit maar ik heb mijn twijfels of er daar mogelijkheden zijn om uit te gaan? (discotheken, bars, danscafés,...) Of heeft er iemand ervaringen met andere plekken aan het Gardameer waar het aangenaam vertoeven is?

Grtz

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Het enige wat ik nog weet van daar is dat 95% vd mensen mij aanstaarden alsof ik iets verkeerd gedaan had, en bij andere mensen deden ze da nie :(.

metaphore

Legacy Member
wij hebben ook in peschiera gezeten op een camping :)

Der was van uitgaansleven nix te bespeuren.
Wij hebben ons wel goed geamuseerd in onze bungalow maar uitgaan hebben we niet gedaan.

Ge kunt beter naar middelandse zee trekken ofzo, dit jaar naar spanje (malgrat de mar) geweest en daar is heel wat meer te beleven. Als ge daar op een camping gaat zitten hebt ge het zelfde concept als in peschiera, maar met de extra mogelijkheid om ook nog eens naar een café of disco te gaan.

Dean1

Legacy Member
We zijn al 2 jaar naar Spanje getrokken, LLoret en playa de Aro maar dat hebben we nu gehad, iets cultureel is daar ook niet te bespeuren... een combinatie van de 2 zou perfect zijn... als er iemand een goede bestemming weet?

Sir.Killalot

Legacy Member
Vorig jaar week naar Rimini geweest, enorm veel uitgaansmogelijkheden en paar keer daguitstappen naar Venetië, Firenze en San Marino.

SIO

Legacy Member
vanonder aan het Gardameer is er zo'n uitsteekselken met stadje op, daar vinde veel café's en restaurants etc. Rest weet ik nimer

ComputerVISTA

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8012974 zei:
Het enige wat ik nog weet van daar is dat 95% vd mensen mij aanstaarden alsof ik iets verkeerd gedaan had, en bij andere mensen deden ze da nie :(.

?????

Daar weet ik toch niks meer van, wat ik wel weet is dat het er oranje zag van de Hollanders :p


Wij zaten trouwens in Torbole en euhm... het was een serieuse klimop/af met de auto om er te geraken! 2de en 1ste vitesse stuff :p

spectrious

Legacy Member
In Het noordenheb je daar een grote stad iets me een P en da was de moeite. In het Zuid OOsten heb je daar ook een groot pretpark dacht ik, ge weet nooit dat door het hoge toerisme der daar iets te doen is.

spray-bunny

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8012974 zei:
Het enige wat ik nog weet van daar is dat 95% vd mensen mij aanstaarden alsof ik iets verkeerd gedaan had, en bij andere mensen deden ze da nie :(.
Het zal wel aan die Italianen liggen.:unsure:

dobbertom

Legacy Member
In Barcelona kan je alles... Je kan daar dingen gaan bezoeken , cultureel gezien dan en je kan daarna dan is goed gaan feesten :)

Dean1

Legacy Member
Wa natuur zou leuk zijn dus Barcelona zit er ni in denk ik, Kheb op internet een plaats gevonden aan het Gardameer met tal van mogelijkheden, kweetet ni meer juist uit het hoofd maar tis op deze site te vinden:
www.gardameer.com

fromalk

Legacy Member
Dean1 zei:
We zijn al 2 jaar naar Spanje getrokken, LLoret en playa de Aro maar dat hebben we nu gehad, iets cultureel is daar ook niet te bespeuren... een combinatie van de 2 zou perfect zijn... als er iemand een goede bestemming weet?

Weird,

ik ben vorige zomer voor de 17de keer naar saint antoni de calonge gegaan, op 5km van platja d'aro, en aan cultuur is er daar geen gebrek, je zit trouwens op een 90minuut durende treinrit afstand van een van barcelona dus je bewering vind k wel sterk.

2 vrienden van mij zijn vorig jaar naar het gardameer gegaan, zeer goed meegevallen al was het niet door het uitgaansleven daar

Dean1

Legacy Member
Lol; kben al 2 keer naar zuid-kreta geweest :-p

Kben ook al naar calonge geweest: zonder auto is daar nu nekeer nix te doen é nix om uit te gaan nix! cultuur moede heel ver gaan zoeken aan de Spaanse costa...

Inspecteur Jan

Legacy Member
Dean1 zei:
Yo iedereen,

Ik ben al bezig me de grote vakantie en ik zou graag naar het Gardameer (Peschiera) trekken met vrienden van mij, het ziet er een zeer leuke bestemming uit maar ik heb mijn twijfels of er daar mogelijkheden zijn om uit te gaan? (discotheken, bars, danscafés,...) Of heeft er iemand ervaringen met andere plekken aan het Gardameer waar het aangenaam vertoeven is?

Grtz

Disotheken en danscafés zul je niet vinden in Peschiera Del Garda. Het is wel een gezellig stadje waar er op zaterdag veel sfeer op uitgaansvlak is omdat de locale Italianen der massaal op uittrekken. Je kunt dat echter niet vergelijken met hoe het er hier aan toegaat. Harde muziek en dergelijke zul je niet horen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan