Dean1
Legacy Member
Yo iedereen,
Ik ben al bezig me de grote vakantie en ik zou graag naar het Gardameer (Peschiera) trekken met vrienden van mij, het ziet er een zeer leuke bestemming uit maar ik heb mijn twijfels of er daar mogelijkheden zijn om uit te gaan? (discotheken, bars, danscafés,...) Of heeft er iemand ervaringen met andere plekken aan het Gardameer waar het aangenaam vertoeven is?
Grtz
Ik ben al bezig me de grote vakantie en ik zou graag naar het Gardameer (Peschiera) trekken met vrienden van mij, het ziet er een zeer leuke bestemming uit maar ik heb mijn twijfels of er daar mogelijkheden zijn om uit te gaan? (discotheken, bars, danscafés,...) Of heeft er iemand ervaringen met andere plekken aan het Gardameer waar het aangenaam vertoeven is?
Grtz

.

!