Archief - traject bussen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

its_just_me

Legacy Member
Hey

Ik ben op zoek naar een site die mij het traject van een bus OP KAART kan geven, of toch tenminste een traject met straatnamen (niet zoals op de site van de lijn, waar er gewoon bvb "kachtem halte" staat :ironic: )

of een site waar ik de locaties van alle haltes kan opvragen zou ook héél goed zijn!

en zeg aub niet www.google.be, die heb ik al gedaan, al meer dan een uur...

its_just_me

Legacy Member
-etienne- zei:
www.delijn.be :D

Ik snap niet wat daar mis mee is? Daar staat toch alles op?

nee, daar staat niet alles op.
ofwel dat jij weet waar "kachtem halte" zich bevindt?

hatelijk openbaar vervoer...:angry:

als iemand weet waar die "kachtem halte" zich bevindt, laat het niet om het te zeggen he

GaMe®

Legacy Member
its_just_me zei:
nee, daar staat niet alles op.
ofwel dat jij weet waar "kachtem halte" zich bevindt?

hatelijk openbaar vervoer...:angry:

als iemand weet waar die "kachtem halte" zich bevindt, laat het niet om het te zeggen he

Ge kunt toch op straatnaam zoeken bij delijn.be, en dan krijgt ge zelfs een wegenkaart..
Daar vind ge toch alles..

ironhorn

Legacy Member
ga het eens vrage op het gemeentehuis? of bel naar de lijn?

its_just_me

Legacy Member
GaMe® zei:
Ge kunt toch op straatnaam zoeken bij delijn.be, en dan krijgt ge zelfs een wegenkaart..
Daar vind ge toch alles..

heb ook al gezocht op straatnaam, maar nergens zie ik daar een kaartje die de betekenisloze namen aanduidt...

::PDX::

Legacy Member
alles staat vermeld op de site, anders ga je naar het politiebureel en vraag je daar een boekje van de lijn met de doorkomsttabellen.
Prettige kerst :D

Time

Legacy Member
Op die doorkomsttabellen zie je alleen de naam van de haltes. Als die dan nog een algemene naam hebben ipv de straatnaam waar ze zich precies bevinden, is het zo goed als onmogelijk om zomaar te kunnen zeggen waar die halte zich bevindt.

its_just_me

Legacy Member
Time^- zei:
Op die doorkomsttabellen zie je alleen de naam van de haltes. Als die dan nog een algemene naam hebben ipv de straatnaam waar ze zich precies bevinden, is het zo goed als onmogelijk om zomaar te kunnen zeggen waar die halte zich bevindt.

toch nog iemand die het verstaat!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan