BuZzZeR
Legacy Member
ik heb nu al 1,5 maandje telenet digital tv met digirecorder maar sinds 1 week ofzo( tmoest weer niet raar zijn, na de gratis periode begint het te sucken )is het precies of dat bakje is 75 jaar oud. als ik op tv gids duw of op tv theek dan gebeurt er ofwel niets , ofwel moet ik 2 minuten wachten tot het erop komt... als het dan eens lukt en ik probeer in tv gids van bv 13 u naar de 18u programma's te gaan dan kan het zijn dat em ook zo een minuutje tussen in blijft haperen.
dit begint wel serieus irritant te worden
is er nog iemand die zulke problemen heeft ? of gehad heeft ?
kheb geen zin om hiervoor direct de klantendienst te bellen want met die mannen en vrouwen niets dan last...
dit begint wel serieus irritant te worden
is er nog iemand die zulke problemen heeft ? of gehad heeft ?
kheb geen zin om hiervoor direct de klantendienst te bellen want met die mannen en vrouwen niets dan last...